Har nån av er fortfarande "mjölk"
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Har nån av er fortfarande "mjölk"

    Jag är bara lite nyfiken...jag kan fortfarande klämma fram några droppar från brösten (ser ut som råmjölk) jag har ju inte ammat nu på 3,5 år och det är inte så att jag ofta klämmer fram vätska så att jag stimulerar nåt. Men jämt när det gäller att undersöka sina bröst står det ju att det inte får komma vätska...Jag är inte ett dugg orolig, ville bara kolla om det bara jag som är "ovanlig"?
    Anna m Hampus & Nova
  2. 1
    Har nån av er fortfarande "mjölk" Jag är bara lite nyfiken...jag kan fortfarande klämma fram några droppar från brösten (ser ut som råmjölk) jag har ju inte ammat nu på 3,5 år och det är inte så att jag ofta klämmer fram vätska så att jag stimulerar nåt. Men jämt när det gäller att undersöka sina bröst står det ju att det inte får komma vätska...Jag är inte ett dugg orolig, ville bara kolla om det bara jag som är "ovanlig"?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Jag kan inte klämma fram nåt ut mina bröst. Har testat flera gånger efter avslutad amning, eftersom jag hört fler som du, men icke!

    Jag skulle nog inte bli orolig om jag fick fram någon droppe heller, men jag tycker du gör helt rätt i att undersöka saken i alla fall. =)
  4. 2
    Jag kan inte klämma fram nåt ut mina bröst. Har testat flera gånger efter avslutad amning, eftersom jag hört fler som du, men icke!

    Jag skulle nog inte bli orolig om jag fick fram någon droppe heller, men jag tycker du gör helt rätt i att undersöka saken i alla fall. =)
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Jodå. Fast jag har ju fått ett barn till i augusti 2008. Det lustiga är att jag fick uppehåll i "produktionen" när graviditeten kommit en bit. Först när barnet var fött kom det sedan igång. Nu när äldsta barnet är 1,5 och jag inte ammat på ett halvår har jag precis som du. Jag tror det kommer att vara så ända till klimakteriet, men det är ju bara en gissning... Oroar mig inte heller.
  6. 3
    Jodå. Fast jag har ju fått ett barn till i augusti 2008. Det lustiga är att jag fick uppehåll i "produktionen" när graviditeten kommit en bit. Först när barnet var fött kom det sedan igång. Nu när äldsta barnet är 1,5 och jag inte ammat på ett halvår har jag precis som du. Jag tror det kommer att vara så ända till klimakteriet, men det är ju bara en gissning... Oroar mig inte heller.

Liknande trådar

  1. kan man vara "lite" allergisk mot mjölk?
    By tinros in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-22, 11:05
  2. "Har du tillräckligt med mjölk?"
    By cilia m june & lisa in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 10:50
  3. "barn" mat utan mjölk
    By 26november in forum Mat & dryck
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 19:22
  4. "En moders kärlek är som mjölk och..."
    By Karolina m.W & bf3/7 in forum Föräldraskap
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 11:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar