Hej alla, nya som gamla! :-)
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Hej alla, nya som gamla! :-)

    Var ett bra tag sen jag kikade in här, som vanligt när det går lite tid emellan så har det hänt massor här inne.
    Jag hoppas att alla mår bra.......Ville kika in och säga "hej hej"
    Kevin började på en ny skola nu, han trivs mycket bra. Det är inte helt problemfritt då det är en väldigt fyisk skola och Kevin har ju fortfarande kvar sin matfobi. Nästa vecka drar vi igång på Bup så håll tummarna att vi får bukt på det. Annars mår han bara bra och är väl som han alltid varit.
    Robin däremot har det hänt väldigt mycket med, puberteten har slagit till med buller och bång, åtminstone i huvudet på honom.
    Jag själv mår ganska bra, haft ett helvetes år bakom mig men börjar komma på fötter igen, det går upp och ner om man säger så.
    Jag sprang på Cilla och Adam på stan för några veckor sen efter flera år. Det var jättekul att se henne och hon var sig lik. Är du kvar härinne Cilla nåt?
    Vi skulle med en vagn så jag hann inte stanna och prata nåt, lite synd.
    Jag hoppas att ni alla har det bra, kikar in lite då och då!
    Kramar
    Vicky med Kevin och Robin
  2. 1
    Hej alla, nya som gamla! :-) Var ett bra tag sen jag kikade in här, som vanligt när det går lite tid emellan så har det hänt massor här inne.
    Jag hoppas att alla mår bra.......Ville kika in och säga "hej hej"
    Kevin började på en ny skola nu, han trivs mycket bra. Det är inte helt problemfritt då det är en väldigt fyisk skola och Kevin har ju fortfarande kvar sin matfobi. Nästa vecka drar vi igång på Bup så håll tummarna att vi får bukt på det. Annars mår han bara bra och är väl som han alltid varit.
    Robin däremot har det hänt väldigt mycket med, puberteten har slagit till med buller och bång, åtminstone i huvudet på honom.
    Jag själv mår ganska bra, haft ett helvetes år bakom mig men börjar komma på fötter igen, det går upp och ner om man säger så.
    Jag sprang på Cilla och Adam på stan för några veckor sen efter flera år. Det var jättekul att se henne och hon var sig lik. Är du kvar härinne Cilla nåt?
    Vi skulle med en vagn så jag hann inte stanna och prata nåt, lite synd.
    Jag hoppas att ni alla har det bra, kikar in lite då och då!
    Kramar
    Vicky med Kevin och Robin
  3. Medlem sedan
    Jul 1998
    #2
    Vinkar!
    Här är allt bra. Grabbarna håller på att bli stora


    kram
  4. 2
    Vinkar!
    Här är allt bra. Grabbarna håller på att bli stora


    kram
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Tjena! Ja jag finns här på Aff och tittar in här på VB då och då! Kul att se dig på stan trots att det blev kort!
    Vad är det för matfobi han har? Adam är väldigt svår med maten men nu när han bytt skola har dom i alla fall tagit problemet på allvar och det känns bra! Aptiten är det inget fel på men det är inte mycket som passar unge herrn. Jobbigt när dom inte äter, ungar behöver ju energi, men verkar inte som dom blir hungriga trots matbrist!
  6. 3
    Tjena! Ja jag finns här på Aff och tittar in här på VB då och då! Kul att se dig på stan trots att det blev kort!
    Vad är det för matfobi han har? Adam är väldigt svår med maten men nu när han bytt skola har dom i alla fall tagit problemet på allvar och det känns bra! Aptiten är det inget fel på men det är inte mycket som passar unge herrn. Jobbigt när dom inte äter, ungar behöver ju energi, men verkar inte som dom blir hungriga trots matbrist!
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4

    Hej igen!

    Jo Kevins matfobi är ganska bredd tyvärr. Han äter inga grönsaker eller frukter överhuvudtaget, inget kött från nåt djur. Mamma scans köttbullar kan han tvinga i sig nån enstaka. Det är ett rent helvete! Kan räkna på mina fingrar tror jag allt han faktiskt äter.
    Javisst är det jobbigt....man blir galen emellanåt för man känner sig så maktlös när inget fungerar. Har ju rotat sig fast så hårt i huvudet på dem.
  8. 4
    Hej igen! Jo Kevins matfobi är ganska bredd tyvärr. Han äter inga grönsaker eller frukter överhuvudtaget, inget kött från nåt djur. Mamma scans köttbullar kan han tvinga i sig nån enstaka. Det är ett rent helvete! Kan räkna på mina fingrar tror jag allt han faktiskt äter.
    Javisst är det jobbigt....man blir galen emellanåt för man känner sig så maktlös när inget fungerar. Har ju rotat sig fast så hårt i huvudet på dem.
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5

    :-)

    Javisst blir dem...herregud! Växer så de knakar alltså.
  10. 5
    :-) Javisst blir dem...herregud! Växer så de knakar alltså.
  11. Medlem sedan
    Sep 1999
    #6
    Hej!
    Jag finns här med jämna mellanrum. Vi flyttade till Umeå 2003 och 2005 kom äntligen en lillebror till Linn.
  12. 6
    Hej!
    Jag finns här med jämna mellanrum. Vi flyttade till Umeå 2003 och 2005 kom äntligen en lillebror till Linn.
  13. Medlem sedan
    Jun 1999
    #7
    Hej Vicky och alla andra! Kul att se er! Jag har inte varit inne på ett par månader men saknar den grupp och gemenskap vi haft och tänker ofta på er. Kram Eva med JOhan
  14. 7
    Hej Vicky och alla andra! Kul att se er! Jag har inte varit inne på ett par månader men saknar den grupp och gemenskap vi haft och tänker ofta på er. Kram Eva med JOhan
  15. Medlem sedan
    Jun 2008
    #8
    Har ni provat fast fobia cure?
  16. 8
    Har ni provat fast fobia cure?

Liknande trådar

  1. Hej alla gamla och nya ;)
    By ~JENN~ in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 17:24
  2. Hej på er alla gamla som nya aff´are
    By Folkabo in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-09, 09:14
  3. hur gamla är alla?
    By anonym som + igår in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 14:04
  4. Hej alla gamla och nya Ufo:sar!
    By LiZ. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 22:12
  5. Hej alla nya och gamla!!
    By -Frida- in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 11:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar