Skryter härinne med :)
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2009
    #1

    Skryter härinne med :)

    Vimmelmamma härinne har skickat blombud till min dotter idag Min dotter har nämligen gjort omslaget till boken Lotta skrivit. *Stolt mamma*
  2. 1
    Skryter härinne med :) Vimmelmamma härinne har skickat blombud till min dotter idag Min dotter har nämligen gjort omslaget till boken Lotta skrivit. *Stolt mamma*
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    aaaaaah men du...

    ...NU kopplade jag, jag trodde en stund att det var svammelmamman här du menade & att du avslöjade kanske för mkt om ngt så jag låtsades som om jag inet såg...

    KUL!!! absolut jättefräckt!!!...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  4. 2
    aaaaaah men du... ...NU kopplade jag, jag trodde en stund att det var svammelmamman här du menade & att du avslöjade kanske för mkt om ngt så jag låtsades som om jag inet såg...

    KUL!!! absolut jättefräckt!!!...
  5. Medlem sedan
    Aug 2009
    #3
    Nä vimmelmamman som bloggar Svammelmamman vet jag inget om mer än läst inlägg

    Ja det känns jättekul att hon får uppskattning för jobben som jag ju anser att hon är bäst på
  6. 3
    Nä vimmelmamman som bloggar Svammelmamman vet jag inget om mer än läst inlägg

    Ja det känns jättekul att hon får uppskattning för jobben som jag ju anser att hon är bäst på
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    skryt du och var stolt mamma! det är ju en toppen grej ju, supercoolt!
  8. 4
    skryt du och var stolt mamma! det är ju en toppen grej ju, supercoolt!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5

    verkligen!!!...

    ...ska sprina & kolla på omsalget på henneds blogg - sen!!! Verkligen kul!!!
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  10. 5
    verkligen!!!... ...ska sprina & kolla på omsalget på henneds blogg - sen!!! Verkligen kul!!!
  11. Medlem sedan
    Aug 2009
    #6
  12. Medlem sedan
    Aug 2009
    #7
    Tack ja jag är såååå glad att hon trivs och att de trivs med henne
  13. 7
    Tack ja jag är såååå glad att hon trivs och att de trivs med henne
  14. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8

    är hon fotograf alltså...

    ...superFRÄCKT!!! Duktig ungskrutt!!! *mysryser*...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  15. 8
    är hon fotograf alltså... ...superFRÄCKT!!! Duktig ungskrutt!!! *mysryser*...
  16. Medlem sedan
    Aug 2009
    #9
    Hon arbetar som allt i allo med kundkontakter och bokomslagg mm mm nu laddas det för bokmässan i gbg. men hon har pluggat media och är superduper duktig men vill inte jobba med det på heltid
  17. 9
    Hon arbetar som allt i allo med kundkontakter och bokomslagg mm mm nu laddas det för bokmässan i gbg. men hon har pluggat media och är superduper duktig men vill inte jobba med det på heltid
  18. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10

    men... jo det ska hon!!!...

    ...hon måste testa en stund - eller ge järnet på att ge det en chans något år eller så - för om hon redan gjort omslag & fått ett såpass engagerat nöjd-kund-bevis, då är det ngt extra, så hon måste säger SAGA...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  19. 10
    men... jo det ska hon!!!... ...hon måste testa en stund - eller ge järnet på att ge det en chans något år eller så - för om hon redan gjort omslag & fått ett såpass engagerat nöjd-kund-bevis, då är det ngt extra, så hon måste säger SAGA...
  20. Medlem sedan
    Aug 2009
    #11
    Hon har vimmelfotat med bra kritik och lite annat smått som porträttfoto. Men som hon säger idag så har hon gärna kvar foto på hobby/mellan varven nivå men vill inte jobba heltid. TROR hon just nu suger in alla erfarenheter och det får hon gärna göra ....tog ju stud i somras så.
  21. 11
    Hon har vimmelfotat med bra kritik och lite annat smått som porträttfoto. Men som hon säger idag så har hon gärna kvar foto på hobby/mellan varven nivå men vill inte jobba heltid. TROR hon just nu suger in alla erfarenheter och det får hon gärna göra ....tog ju stud i somras så.
  22. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12
    Klart du ska vara stolt, det är ett jättefint kort och omslag till boken.
    Jag läser vimmelmammans blogg dagligen, kan bara inte låta bli, hon är fantastisk.

    Vilken duktig dotter du har!
  23. 12
    Klart du ska vara stolt, det är ett jättefint kort och omslag till boken.
    Jag läser vimmelmammans blogg dagligen, kan bara inte låta bli, hon är fantastisk.

    Vilken duktig dotter du har!
  24. Medlem sedan
    Aug 2009
    #13
    Tackar

    Ja Vimmelmamman är en människa jag också läst länge och beundrar
  25. 13
    Tackar

    Ja Vimmelmamman är en människa jag också läst länge och beundrar
  26. Medlem sedan
    Aug 2009
    #14
    Amelia har hon fotat för kom jag på nu ju Hon fotade sin chef som var med i Amelia och de ville ge henne chansen då, de köpte dem av henne.
  27. 14
    Amelia har hon fotat för kom jag på nu ju Hon fotade sin chef som var med i Amelia och de ville ge henne chansen då, de köpte dem av henne.

Liknande trådar

  1. Är det här man skryter? ;)
    By emmaf in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2011-11-29, 14:31
  2. Får jag säga en sak... *skryter*
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-20, 07:35
  3. skryter jag lite...
    By Zinita in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-21, 19:41
  4. Skryter här med (OT)
    By tårtmamman in forum Autismspektrum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 09:18
  5. ja vet att ja skryter men
    By elin med hemlis in forum _0412 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-07, 19:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar