Sälja barnskor?
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Sälja barnskor?

    Någon som försökt sälja begagnade barnskor? Var? Vad får man för dem?

    Jag har insett att Eric & Jacob är helt olika så det är inte alls säkert att Jacob kan ärva Erics skor så nu står jag här med fina barnskor som är väldigt lite använda men ändå har kostat 5-600:-/st så det hade varit trevligt att kunna sälja dem vidare!
  2. 1
    Sälja barnskor? Någon som försökt sälja begagnade barnskor? Var? Vad får man för dem?

    Jag har insett att Eric & Jacob är helt olika så det är inte alls säkert att Jacob kan ärva Erics skor så nu står jag här med fina barnskor som är väldigt lite använda men ändå har kostat 5-600:-/st så det hade varit trevligt att kunna sälja dem vidare!
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Jag har inte själv gjort det men en kompis brukar både köpa och sälja barnskor på Tradera. Hittills har vi haft kompisar som köpt skor som våra barn vuxit ur.
  4. 2
    Jag har inte själv gjort det men en kompis brukar både köpa och sälja barnskor på Tradera. Hittills har vi haft kompisar som köpt skor som våra barn vuxit ur.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Jag har sålt skor som Kavat och Ecco på Tradera och tycker att man får riktigt bra betalt för dem.
    -som Lucas Ecco-vinterkängor fick jag nästan 400 kr för, gissa om jag var nöjd med det

    Ett tips är att uppge innermåttet, då brukar man få fler bud.
  6. 3
    Jag har sålt skor som Kavat och Ecco på Tradera och tycker att man får riktigt bra betalt för dem.
    -som Lucas Ecco-vinterkängor fick jag nästan 400 kr för, gissa om jag var nöjd med det

    Ett tips är att uppge innermåttet, då brukar man få fler bud.
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Tradera e ju alltid ok så länge d e märkes varor... man kan ju alltid kolla vad d märket man vill sälja har gått för innan.
    Annars kan man ju lägga ut på blocket,där köper ja mycke saker, bra när vissa saker har fast pris.
  8. 4
    Tradera e ju alltid ok så länge d e märkes varor... man kan ju alltid kolla vad d märket man vill sälja har gått för innan.
    Annars kan man ju lägga ut på blocket,där köper ja mycke saker, bra när vissa saker har fast pris.
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Jag är helt såld på Tradera för tillfället - säljer barnens haklappar/dregellappar, skallror & liknande. På loppis hade jag fått 5:-/st dvs 30:- och på Tradera har jag fått 150:- så visst kan man tjäna pengar där på smågrejor.
  10. 5
    Jag är helt såld på Tradera för tillfället - säljer barnens haklappar/dregellappar, skallror & liknande. På loppis hade jag fått 5:-/st dvs 30:- och på Tradera har jag fått 150:- så visst kan man tjäna pengar där på smågrejor.

Liknande trådar

  1. Nya barnskor nu?
    By majabus in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-29, 13:30
  2. Barnskor
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 15:53
  3. Rea på Barnskor?
    By SiriB in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 08:08
  4. Barnskor?
    By maria snöwall in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 14:57
  5. Barnskor stl 42??
    By JessicaG in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-25, 11:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar