CK dag 12 och 40-årsfest!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    CK dag 12 och 40-årsfest!

    Tack AnnLouise och compax för pepp nedan! *kramar om*

    Idag hoppas jag blir en bättre dag. Solen lyser ju från en klarblå himmel och det är SÅ VACKERT ute. Älskar när träden börjar slå om i alla fina färger...

    Ikväll ska vi på 40-årsfest! Jag dricker mina soppor fram tills dess och jag har varit fräck att fråga värdinnan om vad som kommer bjudas på i matväg på festen och det visade sig bli 3 sorters kött (grillat) oxfilé, fläskfilé och lamm. MUMS! Till det potatisgratäng och grönsallad. Jag väljer att ta lite kött och sallad enbart. Inget bröd och självklart inte någon fetpotatisgratäng. Enkelt!

    Däremot kommer jag dricka vin till maten MEN ta det oerhört försiktigt med alkoholen för jag VET vad CK och andra pulverkurer gör med kroppen så man INTE tål alkohol på samma sätt alls. Dessutom är det ju onödiga tomma kalorier.

    Ha en fin dag kära vänner!
    Mamma till Viktor f/d maj -02 och Hugo juni -08
  2. 1
    CK dag 12 och 40-årsfest! Tack AnnLouise och compax för pepp nedan! *kramar om*

    Idag hoppas jag blir en bättre dag. Solen lyser ju från en klarblå himmel och det är SÅ VACKERT ute. Älskar när träden börjar slå om i alla fina färger...

    Ikväll ska vi på 40-årsfest! Jag dricker mina soppor fram tills dess och jag har varit fräck att fråga värdinnan om vad som kommer bjudas på i matväg på festen och det visade sig bli 3 sorters kött (grillat) oxfilé, fläskfilé och lamm. MUMS! Till det potatisgratäng och grönsallad. Jag väljer att ta lite kött och sallad enbart. Inget bröd och självklart inte någon fetpotatisgratäng. Enkelt!

    Däremot kommer jag dricka vin till maten MEN ta det oerhört försiktigt med alkoholen för jag VET vad CK och andra pulverkurer gör med kroppen så man INTE tål alkohol på samma sätt alls. Dessutom är det ju onödiga tomma kalorier.

    Ha en fin dag kära vänner!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Ha en fin dag själv! Det lät trevligt med 40-års fest och maten passade ju perfekt till att göra ett bra val. Ta det lugnt med vinet bara och ha det så kul! Kram
  4. 2
    Ha en fin dag själv! Det lät trevligt med 40-års fest och maten passade ju perfekt till att göra ett bra val. Ta det lugnt med vinet bara och ha det så kul! Kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Bra mat att välja på på festen Hoppas du haft en bra dag och att solen skinit över dig o i dig hela dagen
  6. 3
    Bra mat att välja på på festen Hoppas du haft en bra dag och att solen skinit över dig o i dig hela dagen
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Hoppas festen blev lyckad!!
  8. 4
    Hoppas festen blev lyckad!!

Liknande trådar

  1. 40-årsfest!
    By lillta in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 18:01
  2. 30-årsfest mat.....
    By Lättare-fia in forum Mat & dryck
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-16, 14:04
  3. 25-årsfest!!
    By Idahe in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-28, 16:56
  4. 30 årsfest
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-30, 13:22
  5. 40-årsfest!
    By sarap in forum _0706 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-14, 20:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar