"Bröst"
_04 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    "Bröst"

    Hej på er!

    Vår dotter född i mars har sedan ett halvår sedan fått förstadiet till bröst. Det är såpas stora så det syns när hon har lite tajtare tröjor. Men inte så att hon har undrat över dem.

    Nu undrar jag om det är fler tjejer som har fått dem också eller om hon är extremt tidig?

    Förövrigt är hon en ganska lång tjej med sina 121cm och 24 kg. Stora fötter har hon också men de har inte växt så mycket det sista året så de växer nog snart iväg igen.

    Kram på er alla

    ps. hoppas det kommer på rätt ställe denna gången :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=IoiY-_twSFs&NR=1

    Så sant så.

    Lycklig mamma till R -04, Z-06, I -07, J -10 Och till stora syster i himmelen född -03
  2. 1
    "Bröst" Hej på er!

    Vår dotter född i mars har sedan ett halvår sedan fått förstadiet till bröst. Det är såpas stora så det syns när hon har lite tajtare tröjor. Men inte så att hon har undrat över dem.

    Nu undrar jag om det är fler tjejer som har fått dem också eller om hon är extremt tidig?

    Förövrigt är hon en ganska lång tjej med sina 121cm och 24 kg. Stora fötter har hon också men de har inte växt så mycket det sista året så de växer nog snart iväg igen.

    Kram på er alla

    ps. hoppas det kommer på rätt ställe denna gången :-)
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Jag har ingen aning om det är normalt? Låter extremt tidigt i mina öron, jag fick väl själv mina i 13-årsåldern eller så.
  4. 2
    Jag har ingen aning om det är normalt? Låter extremt tidigt i mina öron, jag fick väl själv mina i 13-årsåldern eller så.
  5. Anonymizzza
    #3
    Jag vet inte riktigt heller. Er tjej verkar ju väldigt "stor" om jag jfr med min lilla donna på 110 cm och 16 kg -men hon är å andra sidan i nederkant på skalan.

    Själv hade jag början till bröst när jag var 8 år, första BH:n inhandlades dryga 3 år senare så det tog ju ett tag innan "de tog sig". Kolla med BVC kanske? Det är tyvärr mitt enda råd.

  6. 3
    Jag vet inte riktigt heller. Er tjej verkar ju väldigt "stor" om jag jfr med min lilla donna på 110 cm och 16 kg -men hon är å andra sidan i nederkant på skalan.

    Själv hade jag början till bröst när jag var 8 år, första BH:n inhandlades dryga 3 år senare så det tog ju ett tag innan "de tog sig". Kolla med BVC kanske? Det är tyvärr mitt enda råd.

  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Tack!
    Nu har det inte blivit mer av det utan övriga kroppen växer och nu är de inte så framträdande längre.
  8. 4
    Tack!
    Nu har det inte blivit mer av det utan övriga kroppen växer och nu är de inte så framträdande längre.
  9. Emblon
    #5
    Vad jag hört så kallas 6-åringarna för lilla tonåringarna.

    Som ska gå från kort och knubbig till smal och gängliga på ett ungefär.

    Att de också har humörsvängningar kan man läsa sig till även på detta forum.

    Så varför inte pyttesmå bröst med ?
  10. 5
    Vad jag hört så kallas 6-åringarna för lilla tonåringarna.

    Som ska gå från kort och knubbig till smal och gängliga på ett ungefär.

    Att de också har humörsvängningar kan man läsa sig till även på detta forum.

    Så varför inte pyttesmå bröst med ?
  11. Pippi...
    #6

    bröst

    .. normalt start på tjejpub är mellan 9-14 år. Känn under vårtan om det är lite knöligt (som risgryn) - är det helt mjukt är det bara fettväv som putar och ingen pubertet på G än.
  12. 6
    bröst .. normalt start på tjejpub är mellan 9-14 år. Känn under vårtan om det är lite knöligt (som risgryn) - är det helt mjukt är det bara fettväv som putar och ingen pubertet på G än.

Liknande trådar

  1. Skillnaden mellan "Farväl" och "Hejdå"
    By mej76 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-01, 10:08
  2. Till "Anonym" ang "droppe glass"!
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 20:52
  3. "hårdare bröst" ??
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 06:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar