Lucie har blivit storasyster igen!
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Lucie har blivit storasyster igen!

    Den 14/9 kom lilla älskade Felix till världen på BB Sthlm. Allt gick jättebra, han äter som bara den och sover hur mycket som helst. Lucie är superlycklig liksom lillebror August. Det känns som en stor rikedom att ha tre fina barn!
  2. 1
    Lucie har blivit storasyster igen! Den 14/9 kom lilla älskade Felix till världen på BB Sthlm. Allt gick jättebra, han äter som bara den och sover hur mycket som helst. Lucie är superlycklig liksom lillebror August. Det känns som en stor rikedom att ha tre fina barn!
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Stort grattis till hela familjen!
  4. 2
    Stort grattis till hela familjen!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Stort grattis Nenne!! Underbart med en liten lillebror och att allt gått väl. Det är så det rycker i bebistarmen när jag tänker på en förlossning på ljuvliga BB Sthlm... kram!
  6. 3
    Stort grattis Nenne!! Underbart med en liten lillebror och att allt gått väl. Det är så det rycker i bebistarmen när jag tänker på en förlossning på ljuvliga BB Sthlm... kram!
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Grattis till hela familjen!
  8. 4
    Grattis till hela familjen!
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Ett jättegrattis till lillebror! Skönt att allt gick bra och att han är snäll mot mamma så här i början
  10. 5
    Ett jättegrattis till lillebror! Skönt att allt gick bra och att han är snäll mot mamma så här i början
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6

    Grattis

    Hej och grattiskramar till en lillebror!!! Förstår att Lucie nu är stolt när hon har två småbröder att bossa över.

    Kram

    Emmalotta med Emil 04 o Filip 06
    Emmalotta med Emil 04 och Filip 06
  12. 6
    Grattis Hej och grattiskramar till en lillebror!!! Förstår att Lucie nu är stolt när hon har två småbröder att bossa över.

    Kram

    Emmalotta med Emil 04 o Filip 06
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Grattis till lillebror! Fint namn ni har valt, det heter vår trea (som fyllde ett 1/9) också
  14. 7
    Grattis till lillebror! Fint namn ni har valt, det heter vår trea (som fyllde ett 1/9) också
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8

    Grattis!

    Härligt att det verkar gå så bra, det är fantastiskt med 3 underbara ungar, intensivt, ibland galet och ibland helt hopplöst men ändå fantastiskt.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  16. 8
    Grattis! Härligt att det verkar gå så bra, det är fantastiskt med 3 underbara ungar, intensivt, ibland galet och ibland helt hopplöst men ändå fantastiskt.
  17. Xappoline
    #9
    Grattis, vad kul, många med flera syskon till marsbarnen nu!
  18. 9
    Grattis, vad kul, många med flera syskon till marsbarnen nu!
  19. Xappoline
    #10
    Jahamenja, det rycker alltså i bebistarmen - var det inte du som inte skulle ha några till!?

    Fast man har väl all rätt i världen att ändra sig ibland... Och lite ryck betyder ju förstås inte heller att man faktiskt har ändrat sig!!
  20. 10
    Jahamenja, det rycker alltså i bebistarmen - var det inte du som inte skulle ha några till!?

    Fast man har väl all rätt i världen att ändra sig ibland... Och lite ryck betyder ju förstås inte heller att man faktiskt har ändrat sig!!
  21. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11
    Den rycker absolut! När jag tänker på små rara bebisar och fantastiskt omvälvande förlossningar på bästa bästa BB Sthlm. Fast jag rycker tillbaka åt andra hållet... Bebisar är fortfarande bäst när de är någon annans. Och dessutom blir de större vill jag minnas.

    Kanske kommer jag över den här rädslan en dag, kanske inte. Det är svårt, i den situation jag är idag. Svårt åt båda ryck-hållen....
  22. 11
    Den rycker absolut! När jag tänker på små rara bebisar och fantastiskt omvälvande förlossningar på bästa bästa BB Sthlm. Fast jag rycker tillbaka åt andra hållet... Bebisar är fortfarande bäst när de är någon annans. Och dessutom blir de större vill jag minnas.

    Kanske kommer jag över den här rädslan en dag, kanske inte. Det är svårt, i den situation jag är idag. Svårt åt båda ryck-hållen....
  23. Medlem sedan
    Aug 2002
    #12
    Stort stort grattis! Barn är verkligen rikedom!
  24. 12
    Stort stort grattis! Barn är verkligen rikedom!
  25. Medlem sedan
    Apr 2007
    #13
    Grattis!
  26. 13
    Grattis!

Liknande trådar

  1. Carolina har blivit storasyster..igen ;)
    By Cesse m.4 in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-02, 11:42
  2. Liv har blivit storasyster
    By Nina med 3 busar in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 16:06
  3. Ida har blivit storasyster!
    By Av-längtan-till-dig in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 09:12
  4. Thea har blivit storasyster igen :)
    By marilen in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 08:09
  5. Jonna har blivit storasyster igen :D
    By loppatoppa in forum _98 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-19, 11:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar