Städa städa varje fredag och så varje
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Städa städa varje fredag och så varje

    jul, det tycker jag är kul... Fast jag städar på söndagarna och tycker på sanning det är kul att städa, varje söndag gör jag det och så stylar jag om mitt hem.Mitt hem-mitt intresse...Fast när barnne var små dammsugade jag kök och hall samt torkade golven varje kväll, har ni hört nått så ambitiöst?:-)
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Städa städa varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul... Fast jag städar på söndagarna och tycker på sanning det är kul att städa, varje söndag gör jag det och så stylar jag om mitt hem.Mitt hem-mitt intresse...Fast när barnne var små dammsugade jag kök och hall samt torkade golven varje kväll, har ni hört nått så ambitiöst?:-)
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2

    Örk

    Jag hatar att städa så det blir en gång ibland när andan faller på, och tack å lov så händer det inte så ofta.
    Ett skepp som har seglat för långt kan vända, men det finns ingen väg tillbaka för det ord som är sagt
  4. 2
    Örk Jag hatar att städa så det blir en gång ibland när andan faller på, och tack å lov så händer det inte så ofta.
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    but why? Det blir ju smutsigt dagen efter igen...

    Jag har helt enkelt otroligt svårt att motivera mig att göra saker som inte blir beständiga... hatar att göra saker om och om och om ingen - och då är ju städning inte en favvo-sysselsättning direkt.
  6. 3
    but why? Det blir ju smutsigt dagen efter igen...

    Jag har helt enkelt otroligt svårt att motivera mig att göra saker som inte blir beständiga... hatar att göra saker om och om och om ingen - och då är ju städning inte en favvo-sysselsättning direkt.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Säg inte deta till nån men en gång band jag fast skurborstar under fötterna och for omkring som Pippi, testa det:-9
  8. 4
    Säg inte deta till nån men en gång band jag fast skurborstar under fötterna och for omkring som Pippi, testa det:-9
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Jag gillar också och städa och fixa med mitt hem, älskar mitt hem och gillar inredning jäääättemycke, det är mitt intresse också...men har aldrig dammsugat och torkat golven varje kväll, låter lite för mycket Ella.
  10. 5
    Jag gillar också och städa och fixa med mitt hem, älskar mitt hem och gillar inredning jäääättemycke, det är mitt intresse också...men har aldrig dammsugat och torkat golven varje kväll, låter lite för mycket Ella.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    ja det var ju därför jag städade för att det skulle vara rent och fint:-) Ungarna lekte på golvet en hel del.
  12. 6
    ja det var ju därför jag städade för att det skulle vara rent och fint:-) Ungarna lekte på golvet en hel del.
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #7
    Det gör mina också
  14. 7
    Det gör mina också
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Just nu har jag storslagna planer för vårt lilla radhus, men tyvärr tycker inte mannen likdant men jag ska få som jag vill:-) Hhahaa, jag vill se ditt hem, kan du inte visa?
  16. 8
    Just nu har jag storslagna planer för vårt lilla radhus, men tyvärr tycker inte mannen likdant men jag ska få som jag vill:-) Hhahaa, jag vill se ditt hem, kan du inte visa?
  17. Medlem sedan
    Sep 2005
    #9
    Jag ska ta lite bilder i morgon så ska jag försöka få över dem i datorn, så ska du få se
  18. 9
    Jag ska ta lite bilder i morgon så ska jag försöka få över dem i datorn, så ska du få se
  19. Medlem sedan
    Sep 2005
    #10
    Vad har du för planer?
  20. 10
    Vad har du för planer?
  21. Medlem sedan
    Aug 2004
    #11
    jag försöker städa torsdager el onsdagar så har man helgen fri
  22. 11
    jag försöker städa torsdager el onsdagar så har man helgen fri
  23. Medlem sedan
    Nov 2005
    #12
    Jag tycker att det var kreativt undra om mannen köper konceptet...................
  24. 12
    Jag tycker att det var kreativt undra om mannen köper konceptet...................
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Tra inte månag timmar att städa, jag är inte hemma förrän vid 17.30 på vardagar och då vill jag göra annat:-)
  26. 13
    Tra inte månag timmar att städa, jag är inte hemma förrän vid 17.30 på vardagar och då vill jag göra annat:-)
  27. Medlem sedan
    Aug 2006
    #14
    Att ta bort vår bokhylla som har fel färg för att matcha resten av v-rummet och där istället ha en matgrupp:-) Samt göra om hela hallen samt kakla badrummet i blansk svart kakel:-)
  28. 14
    Att ta bort vår bokhylla som har fel färg för att matcha resten av v-rummet och där istället ha en matgrupp:-) Samt göra om hela hallen samt kakla badrummet i blansk svart kakel:-)
  29. Medlem sedan
    Aug 2006
    #15
    Kul kul:-)
  30. 15
    Kul kul:-)
  31. Medlem sedan
    Feb 2001
    #16
    precis, städning är ett hopplöst företag.
    Det är aldrig slut och klart.
  32. 16
    precis, städning är ett hopplöst företag.
    Det är aldrig slut och klart.
  33. Medlem sedan
    Sep 2005
    #17
    hela badrummet i svart kakel?
    själv ska jag börja med mitt mysrum, det är furu i tak och en vägg och en fulmurad öppenspis, spisen ska bli svart och väggar och tak vitt, golv valnöt och nya möbler, ska bli kul och fräscht!
  34. 17
    hela badrummet i svart kakel?
    själv ska jag börja med mitt mysrum, det är furu i tak och en vägg och en fulmurad öppenspis, spisen ska bli svart och väggar och tak vitt, golv valnöt och nya möbler, ska bli kul och fräscht!

Liknande trådar

  1. Städa städa varje söndag och så varje
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-03-27, 13:24
  2. Städa städa varje fredag...
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 21:17
  3. Städa städa varje fredag....
    By kickik in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-12, 01:05
  4. Städa städa varje fredag... lr tisdag.
    By Lurpan in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 09:56
  5. städa städa varje fredag....
    By mamzen64 in forum Känsliga snack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 19:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar