Nu börjas det igen..
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Nu börjas det igen..

    Mensen är beräknad tills idag eller imorgon. Som jag skrivit tidigare har jag inga ömmande bröst MEN jag har de senaste dagarna haft ont i magen, fast inte molande som mensvärk utan snarare som att jag vore hård i magen (vilket jag inte är). Vet inte vad det kan bero på. Kanske har blivit chokladintollerant. Hur som helst..Någon som känner igen sig?
    Kram och hej!
  2. 1
    Nu börjas det igen.. Mensen är beräknad tills idag eller imorgon. Som jag skrivit tidigare har jag inga ömmande bröst MEN jag har de senaste dagarna haft ont i magen, fast inte molande som mensvärk utan snarare som att jag vore hård i magen (vilket jag inte är). Vet inte vad det kan bero på. Kanske har blivit chokladintollerant. Hur som helst..Någon som känner igen sig?
    Kram och hej!
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Vill bara tala om att jag håller alla två tummarna för att det ska vara en bebis som spökar
  4. 2
    Vill bara tala om att jag håller alla två tummarna för att det ska vara en bebis som spökar
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Tack vad snällt =) Jag hoppas så innerligt, men jag tror tyvärr inte att det är så.. Ska iväg några dagar men jag ska rapportera hur det gick. Hoppas det går vägen för dig också! Kram
  6. 3
    Tack vad snällt =) Jag hoppas så innerligt, men jag tror tyvärr inte att det är så.. Ska iväg några dagar men jag ska rapportera hur det gick. Hoppas det går vägen för dig också! Kram
  7. Medlem sedan
    Sep 2008
    #4
    Var som jag trodde...ingen bebis denna månad heller...är så ledsen nu..Hur ska man orka hålla på och bli besviken månad efter månad??
  8. 4
    Var som jag trodde...ingen bebis denna månad heller...är så ledsen nu..Hur ska man orka hålla på och bli besviken månad efter månad??

Liknande trådar

  1. Då börjas det igen..
    By Jag-67 in forum Skolbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 20:49
  2. Nu börjas det igen
    By villemoa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-23, 15:04
  3. jA då börjas det igen
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-08-19, 09:42
  4. Nu börjas det igen!
    By Marie85 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 17:48
  5. Nu börjas det igen
    By catya in forum Vikt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 17:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar