Här var det ju livat!! :P
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Här var det ju livat!! :P

    Inte många som skriver här inne längre, lite synd egentligen! Hur är det med er alla? Om det nu är nån som läser i denna tråden längre =). Jag själv sitter här höggravid, kommer en liten i oktober, och kom att tänka på när man satt här och skrev i denna tråden när man väntade sin 06:a =)
    3 år sedan redan...
    Mamma Miot
  2. 1
    Här var det ju livat!! :P Inte många som skriver här inne längre, lite synd egentligen! Hur är det med er alla? Om det nu är nån som läser i denna tråden längre =). Jag själv sitter här höggravid, kommer en liten i oktober, och kom att tänka på när man satt här och skrev i denna tråden när man väntade sin 06:a =)
    3 år sedan redan...
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Grattis!!

    Jag brukar kika in i tråden lite då och då, och det är trist att det inte skrivs så mycket, så detta var ett mycket bra initiativ av dig!

    Med oss är det väl bra, vardagsbekymmer som tex att jag sliter håret av mig i frustration över att fia-lottan vägrar att bajsa på toan Men, ett övergående bekymmer antar jag. En petitess egentligen, liksom...

    Lillebror kom i sept förra året, och aldrig kunde man väl tänka sig att vi inom tre år skulle ha två barn när man satt här och väntade hösten -06!
  4. 2
    Grattis!!

    Jag brukar kika in i tråden lite då och då, och det är trist att det inte skrivs så mycket, så detta var ett mycket bra initiativ av dig!

    Med oss är det väl bra, vardagsbekymmer som tex att jag sliter håret av mig i frustration över att fia-lottan vägrar att bajsa på toan Men, ett övergående bekymmer antar jag. En petitess egentligen, liksom...

    Lillebror kom i sept förra året, och aldrig kunde man väl tänka sig att vi inom tre år skulle ha två barn när man satt här och väntade hösten -06!
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Jaha så du har en ett åring oxå alltså, sent grattis! =)

    Hehe ja det där med toaletten är inte lätt! Alma har ju inte blöja på dagarna men hon har nattblöja på sig fortfarande och den passar hon gärna på att bajsa i på morgonen så hon slipper sitta på toan/pottan... =)
    Kanske skulle det vara bra att skippa nattblöjan snart...

    Har BF på lördag, gick ju över 8 dagar med Alma och kommer garanterat göra det denna gången oxå. Så här sitter man nu igen och känner efter om nått är på gång! =)
  6. 3
    Jaha så du har en ett åring oxå alltså, sent grattis! =)

    Hehe ja det där med toaletten är inte lätt! Alma har ju inte blöja på dagarna men hon har nattblöja på sig fortfarande och den passar hon gärna på att bajsa i på morgonen så hon slipper sitta på toan/pottan... =)
    Kanske skulle det vara bra att skippa nattblöjan snart...

    Har BF på lördag, gick ju över 8 dagar med Alma och kommer garanterat göra det denna gången oxå. Så här sitter man nu igen och känner efter om nått är på gång! =)
  7. Medlem sedan
    Mar 2010
    #4
    Jaa!Kom igen alla...Min flicka nr 6 är ju 1206a,som jag säger.
  8. 4
    Jaa!Kom igen alla...Min flicka nr 6 är ju 1206a,som jag säger.

Liknande trådar

  1. Här var det livat!
    By LitenSparv in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-03-17, 15:48
  2. Här va´re livat!
    By KAJO! in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-14, 15:46
  3. Tjo vad de var livat
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-01-29, 23:53
  4. här var det livat!
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 23:01
  5. Här var det så livat
    By Azucena in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 13:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar