Jag saknar vänner!
Hitta nya vänner
  1. Anonym
    #1

    Jag saknar vänner!

    Hejsan!
    Jag saknar vänner!
    Vänner som man kan träffa på en tisdagkväll eller en lördagförmiddag...
    Vänner som man kan hitta på saker med eller bara "hänga" med.
    Vänner som man kan prata om allt möjligt med som man kan ringa till och prata allvar eller bara strunt med.
    Vänner som man kan umgås hela familjen med.
    Ja, jag saknar vänner...

    Jag saknar det ännu mer eftersom jag hade massor av vänner innan jag träffade min man. Och jag själv började hänga med honom istället för mina vänner...
    Sen fick vi barn och många av väninnorna levde fortfarande singelliv.
    Jag har slarvat bort mina vänner helt enkelt och jag känner att jag saknar det oerhört mycket!

    Fler som känner som jag?
    /T
  2. 1
    Jag saknar vänner! Hejsan!
    Jag saknar vänner!
    Vänner som man kan träffa på en tisdagkväll eller en lördagförmiddag...
    Vänner som man kan hitta på saker med eller bara "hänga" med.
    Vänner som man kan prata om allt möjligt med som man kan ringa till och prata allvar eller bara strunt med.
    Vänner som man kan umgås hela familjen med.
    Ja, jag saknar vänner...

    Jag saknar det ännu mer eftersom jag hade massor av vänner innan jag träffade min man. Och jag själv började hänga med honom istället för mina vänner...
    Sen fick vi barn och många av väninnorna levde fortfarande singelliv.
    Jag har slarvat bort mina vänner helt enkelt och jag känner att jag saknar det oerhört mycket!

    Fler som känner som jag?
    /T
  3. Anonym
    #2
    Hej
    Jag saknar också vänner.
    Hör gärna av dig till mig på [email protected]
  4. 2
    Hej
    Jag saknar också vänner.
    Hör gärna av dig till mig på [email protected]
  5. Anonym
    #3
    Precis så känner jag med....man har bara ytliga bekanta, ingen som man bara ringer till om man känner för det, ingen som ringer och frågar hur man egentligen har det....det är så trist ! Träffade min sambo när jag var rätt ung och fick barn tidigt så vännerna försvann
  6. 3
    Precis så känner jag med....man har bara ytliga bekanta, ingen som man bara ringer till om man känner för det, ingen som ringer och frågar hur man egentligen har det....det är så trist ! Träffade min sambo när jag var rätt ung och fick barn tidigt så vännerna försvann
  7. Anonym
    #4
    Känner precis likadant. Jag har aldrig haft behovet av att ha många vänner men jag vill ha nån som man bara kan ringa en förmiddag och sen göra nåt tillsammans ganska spontant.
    Jag var 17 när jag träffade min sambo och dum som jag var så tillbringade jag ALL min tid med honom. Då försvinner också kompisarna. Min ärligaste vän bor 60 mil ifrån mig...lite trist.
    Nu när jag är mammaledig så ha jag all tid i världen att göra saker men hur kul är det ensam?
    Kram från en Uppsala tjej
  8. 4
    Känner precis likadant. Jag har aldrig haft behovet av att ha många vänner men jag vill ha nån som man bara kan ringa en förmiddag och sen göra nåt tillsammans ganska spontant.
    Jag var 17 när jag träffade min sambo och dum som jag var så tillbringade jag ALL min tid med honom. Då försvinner också kompisarna. Min ärligaste vän bor 60 mil ifrån mig...lite trist.
    Nu när jag är mammaledig så ha jag all tid i världen att göra saker men hur kul är det ensam?
    Kram från en Uppsala tjej
  9. Anonym
    #5
    Skönt att höra...hm...eller hur man ska säga att man inte är ensam att känna såhär. För det är liksom lite "fult och konstigt" att inte ha tusen nära vänner liksom...
    Kram tllbaka alla tre!
  10. 5
    Skönt att höra...hm...eller hur man ska säga att man inte är ensam att känna såhär. För det är liksom lite "fult och konstigt" att inte ha tusen nära vänner liksom...
    Kram tllbaka alla tre!
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6
    Hej du!

    Skulle kunna varit jag som skrev... Fick också barn före alla andra och medans de levde singelliv bytte jag blöjor och levde riktigt familjeliv. Vill man bli bjuden på nått nuförtiden får man antingen bjuda själv eller bjuda in sig själv, aldrig nån som hör av sig, endast när de inte har nått att göra typ. Sånt tröttnar man ju på..

    Hör av dig om du vill...

    Jag är 29 år min sambo 31, två söner på 2 resp. en månad bosatt utanför gbg [email protected]
  12. 6
    Hej du!

    Skulle kunna varit jag som skrev... Fick också barn före alla andra och medans de levde singelliv bytte jag blöjor och levde riktigt familjeliv. Vill man bli bjuden på nått nuförtiden får man antingen bjuda själv eller bjuda in sig själv, aldrig nån som hör av sig, endast när de inte har nått att göra typ. Sånt tröttnar man ju på..

    Hör av dig om du vill...

    Jag är 29 år min sambo 31, två söner på 2 resp. en månad bosatt utanför gbg [email protected]
  13. AnonymJag
    #7
    Jag har vänner.
    Men de har inte tid.
    Även de har barn och make och jobb och läxor och fritidsaktiviteter.
    Jag är väääldigt social.
    Ibland blir jag sååå sällskapssjuk. Vill bara ta en kopp ta eller kaffe och prata en timme. Men ingen har tid.
    Det ska planeras, bokas i lång tid innan...
    Jag har oxå sambo och 2 barn och jobbar deltid, men jag har även behov av kompis-tid...
    Var bor du nånstans??
  14. 7
    Jag har vänner.
    Men de har inte tid.
    Även de har barn och make och jobb och läxor och fritidsaktiviteter.
    Jag är väääldigt social.
    Ibland blir jag sååå sällskapssjuk. Vill bara ta en kopp ta eller kaffe och prata en timme. Men ingen har tid.
    Det ska planeras, bokas i lång tid innan...
    Jag har oxå sambo och 2 barn och jobbar deltid, men jag har även behov av kompis-tid...
    Var bor du nånstans??
  15. Anonym
    #8
    Hallå...
    Känner precis likadant... fast jag flyttade... och det är skiiiitsvårt att hittanya vänner som man kan berätta allt för, som man får behålla, har haft en del fast alla har passerat förbi bara stannat en stund skulle verkligen vilja ha nån att prata skit med, som man kan vara sig själv med
  16. 8
    Hallå...
    Känner precis likadant... fast jag flyttade... och det är skiiiitsvårt att hittanya vänner som man kan berätta allt för, som man får behålla, har haft en del fast alla har passerat förbi bara stannat en stund skulle verkligen vilja ha nån att prata skit med, som man kan vara sig själv med
  17. Anonym
    #9
    var bor ni ensamma själar? Jag är oxå ensam, kanske man kan ses om man inte bor för långt ifrån varandra?
  18. 9
    var bor ni ensamma själar? Jag är oxå ensam, kanske man kan ses om man inte bor för långt ifrån varandra?
  19. helenaa
    #10
    Jag bor på värmdö i stockholms län.
    Kanske vi ses.
  20. 10
    Jag bor på värmdö i stockholms län.
    Kanske vi ses.
  21. Medlem sedan
    Nov 2006
    #11
    Utanför gbg
  22. 11
    Utanför gbg
  23. Anonym
    #12
    I Uppsala
  24. 12
    I Uppsala
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13

    Jag saknar också vänner

    Hallå...
    Känner precis likadant... fast jag flyttade... och det är skiiiitsvårt att hittanya vänner som man kan berätta allt för, som man får behålla, har haft en del fast alla har passerat förbi bara stannat en stund skulle verkligen vilja ha nån att prata skit med, som man kan vara sig själv med
    Jag vet hur det är! Jag flyttade 20 mil från min hemstad, vänner och släkt, för att leva med min man. Det är svårt att hitta nya vänner - alla är så upptagna.
    Kram C
  26. 13
    Jag saknar också vänner
    Hallå...
    Känner precis likadant... fast jag flyttade... och det är skiiiitsvårt att hittanya vänner som man kan berätta allt för, som man får behålla, har haft en del fast alla har passerat förbi bara stannat en stund skulle verkligen vilja ha nån att prata skit med, som man kan vara sig själv med
    Jag vet hur det är! Jag flyttade 20 mil från min hemstad, vänner och släkt, för att leva med min man. Det är svårt att hitta nya vänner - alla är så upptagna.
    Kram C
  27. Medlem sedan
    Nov 2009
    #14
    Uppsala här med. Sambo med 2 barn..
  28. 14
    Uppsala här med. Sambo med 2 barn..
  29. Anonym
    #15
    samma här..sambo och snart 2 barn. Hur gamla är dina?
  30. 15
    samma här..sambo och snart 2 barn. Hur gamla är dina?
  31. Medlem sedan
    Aug 2003
    #16
    Känner igen mig :- Saknar någon mer nära vän samt fler vänner som inte är så himla upptagna och som man måste planera veckor i förväg för att kunna ses... Finns någon sådan vän söder om Stockholm hör av dig!
  32. 16
    Känner igen mig :- Saknar någon mer nära vän samt fler vänner som inte är så himla upptagna och som man måste planera veckor i förväg för att kunna ses... Finns någon sådan vän söder om Stockholm hör av dig!
  33. Anonym
    #17
    Jag bor i Älvsjö (sthlm)
  34. 17
    Jag bor i Älvsjö (sthlm)
  35. Medlem sedan
    Nov 2009
    #18
    mina är 5 och 10år grabbar båda
  36. 18
    mina är 5 och 10år grabbar båda
  37. AnonymJag
    #19
    Bor i Västerås
  38. 19
    Bor i Västerås
  39. Medlem sedan
    Mar 2010
    #20
    Hej! Jag bor också i Västerås. Vi har flyttad hit för ett år sedan. Skulle kännas bra att träffa någon här och kunna prata och ha roligt med varann.
  40. 20
    Hej! Jag bor också i Västerås. Vi har flyttad hit för ett år sedan. Skulle kännas bra att träffa någon här och kunna prata och ha roligt med varann.

Liknande trådar

  1. Saknar nya vänner!!!!
    By Anonym in forum Hitta nya vänner
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-01, 09:57
  2. Saknar vänner men det blir bara fel
    By En anonym person in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-08, 19:09
  3. Känns som om jag saknar vänner
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-17, 12:10
  4. saknar vänner i Höör
    By go son 2002 in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-22, 14:59
  5. Katten saknar husse jag saknar
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-19, 20:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar