Champagne....
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    Champagne....

    Ja ett litet glas blev det igår eftersom vi firade vår bröllopsdag som är imorgon
    Jösses vad det smakade gott vill jag lova
    Men fortfarande ingen bebis dock....
  2. 1
    Champagne.... Ja ett litet glas blev det igår eftersom vi firade vår bröllopsdag som är imorgon
    Jösses vad det smakade gott vill jag lova
    Men fortfarande ingen bebis dock....
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    Jag smakade alkohol för ett tag sedan, några munnar vin vid ett speciellt tillfälle. Men även om det var mitt favoritvin och jag verkligen är en vinälskare så tyckte jag att det smakade bara starkt.. kände bara alkoholsmak och det var inte alls gott?!? Konstigt.. hoppas jag tycker om mitt älskade vin igen efter förlossningen.
  4. 2
    Jag smakade alkohol för ett tag sedan, några munnar vin vid ett speciellt tillfälle. Men även om det var mitt favoritvin och jag verkligen är en vinälskare så tyckte jag att det smakade bara starkt.. kände bara alkoholsmak och det var inte alls gott?!? Konstigt.. hoppas jag tycker om mitt älskade vin igen efter förlossningen.
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Hur länge har ni varit gifta?

    Det var så länge sen jag drack alkohol att jag nog utan att ljuga kan säga minst 1½ år

    Har mängder av rödvin i kallskafferiet som hånar mig varje gång jag går in där
    Men i somras var det nog värst att inte ens kunna ta en kall öl när det var som varmast. Det ska det definitivt bli ändring på till nästa sommar
  6. 3
    Hur länge har ni varit gifta?

    Det var så länge sen jag drack alkohol att jag nog utan att ljuga kan säga minst 1½ år

    Har mängder av rödvin i kallskafferiet som hånar mig varje gång jag går in där
    Men i somras var det nog värst att inte ens kunna ta en kall öl när det var som varmast. Det ska det definitivt bli ändring på till nästa sommar
  7. Medlem sedan
    Feb 2009
    #4
    Vi har varit gifta i ett år
    Ja jag håller med om att i somras var det jobbigt jag som verkligen ÄLSKAR rosevin, fick hålla mig till colan
    Men det är det värt, kommer ju en till sommar liksom
  8. 4
    Vi har varit gifta i ett år
    Ja jag håller med om att i somras var det jobbigt jag som verkligen ÄLSKAR rosevin, fick hålla mig till colan
    Men det är det värt, kommer ju en till sommar liksom
  9. Medlem sedan
    Jun 2000
    #5
    Härligt att få en smak av nått man verkligen gillar Jag har sagt åt min brorson att det ska stå en iskall öl i kylen när jag kommer hem från BB och det har han lovat att fixa, sen kommer jag säkert bara ta tre munnar men satan i gatan vad jag längtar efter öl. I somras när det var riktigt varmt och alla andra satt där med sin öl i handen var det jobbigt...
  10. 5
    Härligt att få en smak av nått man verkligen gillar Jag har sagt åt min brorson att det ska stå en iskall öl i kylen när jag kommer hem från BB och det har han lovat att fixa, sen kommer jag säkert bara ta tre munnar men satan i gatan vad jag längtar efter öl. I somras när det var riktigt varmt och alla andra satt där med sin öl i handen var det jobbigt...
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Jag servade min sambo som tog ett bad med en iskall öl o tog en klunk, oh satan i gatan vad det var gott! Hade kunnat svepa hela flaskan. Köpte alkoholfri carlsberg (den är ett mycket väl godkänt alternativ!!!) dagen efter o njöööööt!

    Jag är inte mycket för öl vanligtvis men under graviditeten skulle jag kunna hinka känner jag. Ngt med smaken...mmmmm
  12. 6
    Jag servade min sambo som tog ett bad med en iskall öl o tog en klunk, oh satan i gatan vad det var gott! Hade kunnat svepa hela flaskan. Köpte alkoholfri carlsberg (den är ett mycket väl godkänt alternativ!!!) dagen efter o njöööööt!

    Jag är inte mycket för öl vanligtvis men under graviditeten skulle jag kunna hinka känner jag. Ngt med smaken...mmmmm

Liknande trådar

  1. Champagne!
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 22:21
  2. Champagne!!
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 11:09
  3. Champagne...
    By Ikwood in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 17:52
  4. På tal om champagne och
    By ~kina~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 21:55
  5. Champagne!
    By fuksen in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 18:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar