Elias går!!
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Elias går!!

    Igår knäckte han koden efter att han tagit typ 2 steg en längre tid. Nu går han själv för full motor, stappligt men långa sträckor.
    Gud vad tiden har gått fort tyckte inte det va länge sen vi satt här med våra magar
  2. 1
    Elias går!! Igår knäckte han koden efter att han tagit typ 2 steg en längre tid. Nu går han själv för full motor, stappligt men långa sträckor.
    Gud vad tiden har gått fort tyckte inte det va länge sen vi satt här med våra magar
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Vad roligt. Sixten går med hjälp av sin lära-gå-vagn, det lärde han sig för några dagar sen så det är väldigt vingligt, men oj vad roligt det är att se utvecklingen. Det går snabbare och snabbare för varje dag.
  4. 2
    Vad roligt. Sixten går med hjälp av sin lära-gå-vagn, det lärde han sig för några dagar sen så det är väldigt vingligt, men oj vad roligt det är att se utvecklingen. Det går snabbare och snabbare för varje dag.
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Åh, vad roligt!
    Astrid går själv med sin lära gå vagn och det går jätte bra nu!
    Annars är det krypning i full fart + att hon kan stå själv ganska länge...."lockar" på henne då en bit framför men då tar hon sig ner och kryper till en
    Håller med om att tiden går fort!
  6. 3
    Åh, vad roligt!
    Astrid går själv med sin lära gå vagn och det går jätte bra nu!
    Annars är det krypning i full fart + att hon kan stå själv ganska länge...."lockar" på henne då en bit framför men då tar hon sig ner och kryper till en
    Håller med om att tiden går fort!
  7. Medlem sedan
    Nov 2008
    #4
    Så nu blir det full fart hemma hos er!

    Oscar tog precis i helgen tre steg. Han glömde liksom bort att han gjorde det. Nu är det nära och det är så roligt att få vara med..
  8. 4
    Så nu blir det full fart hemma hos er!

    Oscar tog precis i helgen tre steg. Han glömde liksom bort att han gjorde det. Nu är det nära och det är så roligt att få vara med..
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    Ja det va som en ny värld öppnade sig för han och han fick en rejäl självförtroende boost. Så numera kan han oxå säga "ajaj nääää "hahah och så håller han upp fingret, undra varför
  10. 5
    Ja det va som en ny värld öppnade sig för han och han fick en rejäl självförtroende boost. Så numera kan han oxå säga "ajaj nääää "hahah och så håller han upp fingret, undra varför
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    Å vad kul! Jag bara väntar på att Ebba ska dra i väg över golver utan att hålla i nåt. Hon har gått så länge med stöd så jag är ivrig nu.
  12. 6
    Å vad kul! Jag bara väntar på att Ebba ska dra i väg över golver utan att hålla i nåt. Hon har gått så länge med stöd så jag är ivrig nu.

Liknande trådar

  1. Nu är det Elias Tur..
    By Felicidad in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-04, 20:43
  2. Elias
    By cyberwilma in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 15:42
  3. Elias är här
    By elsapelsa in forum _0706 Junibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 12:45
  4. Min Elias 4 år!
    By Malin m.Elias&Malte in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 13:23
  5. Då var det Elias tur då
    By Jenny m F+H+E in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 14:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar