3 år som mamma!!!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    3 år som mamma!!!

    Idag, för 3 år sedan, efter ca 60 timmar med värkar, kom hon äntligen ut! Klockan 14.31 föddes min lilla trollunge! 2700gr o 47 cm..
    Har kollat på hennes första dress idag.. strl.44.. och hennes första blöjor.. premis blöjorna! SÅÅÅ SÖTA!!
    Kan inte komma ihåg hur de va o ha en så liten bebis..
    Undrar hur lång tid de ska ta o få en liten till.. 12 månader med syskonförsök är redan förbi..men inget som fäst..

    Nu ska vi mysa, o gosa..
    Ska snart till jobbet..Men, hon får vara vaken på övertid, så vi kan mysa när jag kommer hem också! Slutar ju 20, så de är bara en timme övertid..

    Kram o GRATTIS TILL ALLA ANDRA SMÅ BUSAR SOM BLIVIT 3 HÄR I DAGARNA! Hoppas ni haft en bra födelsedag!!

    Många kramar till er alla!
  2. 1
    3 år som mamma!!! Idag, för 3 år sedan, efter ca 60 timmar med värkar, kom hon äntligen ut! Klockan 14.31 föddes min lilla trollunge! 2700gr o 47 cm..
    Har kollat på hennes första dress idag.. strl.44.. och hennes första blöjor.. premis blöjorna! SÅÅÅ SÖTA!!
    Kan inte komma ihåg hur de va o ha en så liten bebis..
    Undrar hur lång tid de ska ta o få en liten till.. 12 månader med syskonförsök är redan förbi..men inget som fäst..

    Nu ska vi mysa, o gosa..
    Ska snart till jobbet..Men, hon får vara vaken på övertid, så vi kan mysa när jag kommer hem också! Slutar ju 20, så de är bara en timme övertid..

    Kram o GRATTIS TILL ALLA ANDRA SMÅ BUSAR SOM BLIVIT 3 HÄR I DAGARNA! Hoppas ni haft en bra födelsedag!!

    Många kramar till er alla!
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    visst är det läckert?! tre år... hur fort gick det egentligen??? och jag säger som du, har dom _varit_ så små nångång?! Fick hålla en bäbis häromdagen, han är fem veckor och väger redan fem kg... och han vägde ju _ingenting_ ...

    kram
    =)R
  4. 2
    visst är det läckert?! tre år... hur fort gick det egentligen??? och jag säger som du, har dom _varit_ så små nångång?! Fick hålla en bäbis häromdagen, han är fem veckor och väger redan fem kg... och han vägde ju _ingenting_ ...

    kram
    =)R

Liknande trådar

  1. nu har jag hört mamma mamma mamma
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-13, 20:43
  2. Alzheimers -mamma till mamma och mormor?
    By scamamma in forum Sorg
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-12, 17:47
  3. Vajföj mamma (= varför mamma)
    By marmelis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 15:14
  4. duktig mamma var dålig mamma
    By Lineaa in forum _0506 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 22:18
  5. Mamma utan sin mamma
    By mamma m 2 mysiga små in forum Värme & medkänsla
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 15:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar