Ange innermått!!
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Ange innermått!!

    Letar vinterkängor på tradera just nu. Får maila de flesta ang. innermåttet! Varför anger man inte det i auktionen? Jag tycker det skiljer en del även om det är samma storlek. Och även inom samma märke.
    Så ett tips är att ange innermått!
  2. 1
    Ange innermått!! Letar vinterkängor på tradera just nu. Får maila de flesta ang. innermåttet! Varför anger man inte det i auktionen? Jag tycker det skiljer en del även om det är samma storlek. Och även inom samma märke.
    Så ett tips är att ange innermått!
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    ja visst är det märkligt! det är ju innermåttet det hänger på! jag anger _alltid_ innermått! underlättar för både köpare och säljare.
  4. 2
    ja visst är det märkligt! det är ju innermåttet det hänger på! jag anger _alltid_ innermått! underlättar för både köpare och säljare.
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Jag förstår dig. Jag skulle aldrig våga köpa ett par skor utan att ha innermåttet. Jag anger innermått när jag sätter ut skor.

    Men jag kan tänka mig att många inte har nån egen måttsticka och inte orkar bara med sig skorna till en affär för att mäta.
  6. 3
    Jag förstår dig. Jag skulle aldrig våga köpa ett par skor utan att ha innermåttet. Jag anger innermått när jag sätter ut skor.

    Men jag kan tänka mig att många inte har nån egen måttsticka och inte orkar bara med sig skorna till en affär för att mäta.
  7. Medlem sedan
    Jul 2001
    #4

    Tips!

    Om man inte har en mätsticka till skor kan man mäta med hjälp av ett vanligt sugrör! Stick ner röret i skon tills det går emot i tån, "vik" det längst bak vid hälen, ta ur och mät mot linjal. Klart. Brukar tipsa traderasäljare om detta när jag vill ha innermått, hittills har alla återkommit med mått.
    Kristina med 3♥
  8. 4
    Tips! Om man inte har en mätsticka till skor kan man mäta med hjälp av ett vanligt sugrör! Stick ner röret i skon tills det går emot i tån, "vik" det längst bak vid hälen, ta ur och mät mot linjal. Klart. Brukar tipsa traderasäljare om detta när jag vill ha innermått, hittills har alla återkommit med mått.

Liknande trådar

  1. Ange löneanspråk
    By Lilo* in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-03-31, 13:33
  2. Ska jag ange honom?
    By anonymt namn in forum Etik & moral
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-02-01, 02:51
  3. Ange referens?
    By jemawi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-29, 12:14
  4. att ange löneanspråk? hur???
    By ~Marie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 18:20
  5. Ange kontonummer?
    By nybörjare in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 14:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar