Svininfluensan
_0809 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Svininfluensan

    Hur mycket svininfluensa är det där ni bor? Och hur oroliga är ni? Här har den precis kommit till Felix dagis samt till hans storebrors skola... Jag känner mig lite orolig och funderar på att låta honom stanna hemma tills värsta "epidemin" är över... Eller tänker jag som en klassisk övernervös förstagångsmamma? Vi är precis klar med inskolningen och eftersom han nu har börjat komma in i rutinerna där så känns det så tråkigt att han inte ska vara där på ett tag - vi får liksom börja om med inskolningen...
    tin
  2. 1
    Svininfluensan Hur mycket svininfluensa är det där ni bor? Och hur oroliga är ni? Här har den precis kommit till Felix dagis samt till hans storebrors skola... Jag känner mig lite orolig och funderar på att låta honom stanna hemma tills värsta "epidemin" är över... Eller tänker jag som en klassisk övernervös förstagångsmamma? Vi är precis klar med inskolningen och eftersom han nu har börjat komma in i rutinerna där så känns det så tråkigt att han inte ska vara där på ett tag - vi får liksom börja om med inskolningen...
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Min svärmor jobbar på labbet på sjukhuset, och i förra veckan sa hon att inget av de misstänkta fall de testat hade visat possitivt.

    Jag är inte så orolig, vet inte hur vi ska göra med vaccinet. Jag tror att vi ska vaccinera oss, men först får man väl se om vaccinationen blir av öht
  4. 2
    Min svärmor jobbar på labbet på sjukhuset, och i förra veckan sa hon att inget av de misstänkta fall de testat hade visat possitivt.

    Jag är inte så orolig, vet inte hur vi ska göra med vaccinet. Jag tror att vi ska vaccinera oss, men först får man väl se om vaccinationen blir av öht
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Tack för ditt svar! Funderar fortfarande på om vi ska vaccinera oss... Men som du skriver så får man väl se om vaccinationen blir av...
  6. 3
    Tack för ditt svar! Funderar fortfarande på om vi ska vaccinera oss... Men som du skriver så får man väl se om vaccinationen blir av...
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Fick veta idag att barn under 3 år inte ska vaccineras om de inte tillhör en riskgrupp, så inget av våra barn ska vaccineras. Alltså, vad är då meningen med att vi vuxna vaccinerar oss, frågar jag mig...
  8. 4
    Fick veta idag att barn under 3 år inte ska vaccineras om de inte tillhör en riskgrupp, så inget av våra barn ska vaccineras. Alltså, vad är då meningen med att vi vuxna vaccinerar oss, frågar jag mig...

Liknande trådar

  1. Vi har svininfluensan
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 23:03
  2. Svininfluensan!
    By elefteria in forum _0907 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 07:00
  3. Svininfluensan...
    By Queen82 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 12:29
  4. Svininfluensan
    By amnettan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 18:16
  5. Svininfluensan
    By spider-woman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 08:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar