Födelsedag idag (kopierat )
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Födelsedag idag (kopierat )

    Hej på er. Tänkte att jag lägger in samma födelsedagsinlägg här, som på andra snacet, så att det blir lite inlägg här inne :

    I dag var det alltså dags för Sara att fylla fyra år. Det har varit en alldeles strålande födelsedag. Hon har varit glad från det hon tittade upp från täcket i morse, till hon slocknade i sin säng för en stund sedan. Eler ja, hon har ju varit på dagis på dagen, så där vet jag inte riktigt. Hon ville inte prata om att hon fyllde år, så de hade inte sjungit för henne.

    Hennes dag i bilder och ord finns i två inlägg på min blogg, om nån är nyfiken.

    Nu känns det verkligen att man inte har några småbarn hemma längre och faktiskt så tycker jag att det är otroligt skönt (räcker bra med de där små man har på besök ibland).
  2. 1
    Födelsedag idag (kopierat ) Hej på er. Tänkte att jag lägger in samma födelsedagsinlägg här, som på andra snacet, så att det blir lite inlägg här inne :

    I dag var det alltså dags för Sara att fylla fyra år. Det har varit en alldeles strålande födelsedag. Hon har varit glad från det hon tittade upp från täcket i morse, till hon slocknade i sin säng för en stund sedan. Eler ja, hon har ju varit på dagis på dagen, så där vet jag inte riktigt. Hon ville inte prata om att hon fyllde år, så de hade inte sjungit för henne.

    Hennes dag i bilder och ord finns i två inlägg på min blogg, om nån är nyfiken.

    Nu känns det verkligen att man inte har några småbarn hemma längre och faktiskt så tycker jag att det är otroligt skönt (räcker bra med de där små man har på besök ibland).
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    Grattis en dag i efterskott! Vad roligt att allt gick så bra. Jesper fyllde år i söndags och vi hade familjekalas. Sen i tisdags firade de på förskolan. Han gjorde fruktspett, de andra barnen sjöng för honom och sen fick han en liten bok.
  4. 2
    Grattis en dag i efterskott! Vad roligt att allt gick så bra. Jesper fyllde år i söndags och vi hade familjekalas. Sen i tisdags firade de på förskolan. Han gjorde fruktspett, de andra barnen sjöng för honom och sen fick han en liten bok.

Liknande trådar

  1. Födelsedag idag!
    By Nissa in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 16:02
  2. Födelsedag idag :)
    By azza in forum _05 Höstbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-08-29, 11:21
  3. Födelsedag idag!
    By Heidi.P in forum _0706 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 21:23
  4. Födelsedag idag
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 11:13
  5. Idag är jag.... (kopierat från IVF)
    By Anna m.Leo&Lovis in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 16:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar