Vackra bröstvårtor?
  1. Anonym
    #1

    Vackra bröstvårtor?

    Min femåring säger att jag e vacker. Min femåring säger att jag e vacker just när jag håller på att klä av mej. Min femåring säger att mina bröstvårtor e fina när femåringen ser mej utan BH.

    Hur kommenterar ni kommentarer om kroppen å snippan å brösten å allt vad det e som barn kommenterar?
    E ni bekväma med sådana kommentarer eller besvärar dom er?
  2. 1
    Vackra bröstvårtor? Min femåring säger att jag e vacker. Min femåring säger att jag e vacker just när jag håller på att klä av mej. Min femåring säger att mina bröstvårtor e fina när femåringen ser mej utan BH.

    Hur kommenterar ni kommentarer om kroppen å snippan å brösten å allt vad det e som barn kommenterar?
    E ni bekväma med sådana kommentarer eller besvärar dom er?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Nu är inte Jennie så brydd

    Om min kropp men jag tycker bara det är att tacka och ta emot snälla saker får man alltid säga hos oss. Sen kan man ju kanske tillägga att det inte är så poppis att kommentera andras kroppar så slipper man ev samma missöde som min pappa råkade ut för när jag som liten gick rad för rad i bastun på badhuset (herrarnas) och kommenterade "stor, liten, OJ STOR!!! och Oj så liiiiiiten"

    Ingen av mina barn har visat något jätteintresse för bröst men min lillebror var helt fanatisk som liten. Han stoppade ner händerna i mammas tröja titt och som tätt, var även på mig och kommenterade ALLTID bröst om han såg. Han klämde vid 5 års ålder följande kommentar i omklädningsrummet på badhuset när han följd med mig och en kompis (jag var då 16). "Åhhhh, jag tycker om att se på nakna flickor......jag blir alldeles blöt i byxorna". Det visade sig senare att han satt sig på sina blöta badbyxor men en och annan hickade till . Slutsatsen är iaf att denna totalt bröstgalna lille kille har växt upp och blivit en helt normal 20-åring utan konstiga böjelser så jag skulle inte vara allt för orolig om jag var du.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  4. 2
    Nu är inte Jennie så brydd Om min kropp men jag tycker bara det är att tacka och ta emot snälla saker får man alltid säga hos oss. Sen kan man ju kanske tillägga att det inte är så poppis att kommentera andras kroppar så slipper man ev samma missöde som min pappa råkade ut för när jag som liten gick rad för rad i bastun på badhuset (herrarnas) och kommenterade "stor, liten, OJ STOR!!! och Oj så liiiiiiten"

    Ingen av mina barn har visat något jätteintresse för bröst men min lillebror var helt fanatisk som liten. Han stoppade ner händerna i mammas tröja titt och som tätt, var även på mig och kommenterade ALLTID bröst om han såg. Han klämde vid 5 års ålder följande kommentar i omklädningsrummet på badhuset när han följd med mig och en kompis (jag var då 16). "Åhhhh, jag tycker om att se på nakna flickor......jag blir alldeles blöt i byxorna". Det visade sig senare att han satt sig på sina blöta badbyxor men en och annan hickade till . Slutsatsen är iaf att denna totalt bröstgalna lille kille har växt upp och blivit en helt normal 20-åring utan konstiga böjelser så jag skulle inte vara allt för orolig om jag var du.

Liknande trådar

  1. Vackra par?
    By Malinau in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-05, 11:20
  2. Åh, vad vackra de är!!!
    By pricilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-12-10, 18:01
  3. bröstvårtor!
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-10, 10:47
  4. Vackra hus!
    By -alli- in forum Hem & fritid
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 20:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar