vaccineringen
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    vaccineringen

    Vad säger era barn om att vaccinera sig? Alexander tycker det är okej men jag hörde en annan kille som tyckte det var jättejobbigt. Hur har era barn reagerat? Ska de ta sprutan?
    scraplotte.blogspot.com Lottes scrap
    lottebloggar.wordpress.com mitt liv - ett organiserat kaos
    dorahund.wordpress.com Dora utforskar
  2. 1
    vaccineringen Vad säger era barn om att vaccinera sig? Alexander tycker det är okej men jag hörde en annan kille som tyckte det var jättejobbigt. Hur har era barn reagerat? Ska de ta sprutan?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    vaccinationen menar jag... skyller på att jag är trött
  4. 2
    vaccinationen menar jag... skyller på att jag är trött
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    nej ingen av oss ska vaccinera oss
  6. 3
    nej ingen av oss ska vaccinera oss
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4
    Vi vaccinerar oss hela familjen med tanke på att vi snart har en bebis här hemma! Matilda ojar sig men det kommer att gå bra det vet jag. Thea jag och Maken har redan tagit våra sprutor och ingen har fått värre biverkningar än ömma armar!
  8. 4
    Vi vaccinerar oss hela familjen med tanke på att vi snart har en bebis här hemma! Matilda ojar sig men det kommer att gå bra det vet jag. Thea jag och Maken har redan tagit våra sprutor och ingen har fått värre biverkningar än ömma armar!
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5
    Felix ska få sprutan på måndag i skolan. Han har inte sagt något alls om det än, vi får väl se när det väl är måndag
  10. 5
    Felix ska få sprutan på måndag i skolan. Han har inte sagt något alls om det än, vi får väl se när det väl är måndag
  11. Medlem sedan
    Sep 2004
    #6
    Ja, Isak vill gärna vaccinera sig, eftersom det är coolt med sprutor?! Knasiga unge... Men vill han så får han, de andra barnen ska nog inte vaccineras.
  12. 6
    Ja, Isak vill gärna vaccinera sig, eftersom det är coolt med sprutor?! Knasiga unge... Men vill han så får han, de andra barnen ska nog inte vaccineras.

Liknande trådar

  1. ang. vaccineringen
    By LuddesMamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-27, 11:56
  2. På tal om vaccineringen
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-11-06, 14:01
  3. Vaccineringen....
    By Jenny_ in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 16:57
  4. vaccineringen
    By Zelda. in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-09, 07:17
  5. Vaccineringen
    By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 21:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar