Bilstol?
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Bilstol?

    Elisa åker bakåtvänd i sin Britax Freeway fortfarande, och det går utmärkt, hon får god plats för benen därför att stolen sitter i mitten bak, inkilad mellan framsätena. Nu börjar hon dock kännas lite stor trots allt, så jag funderar på att skaffa en bältesstol. Vilka är bra och inte alltför dyra?
  2. 1
    Bilstol? Elisa åker bakåtvänd i sin Britax Freeway fortfarande, och det går utmärkt, hon får god plats för benen därför att stolen sitter i mitten bak, inkilad mellan framsätena. Nu börjar hon dock kännas lite stor trots allt, så jag funderar på att skaffa en bältesstol. Vilka är bra och inte alltför dyra?
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    beror på krav

    Vi har i ena bilen BeSafe IziUp (tror jag den heter, märket är jag säker på). Vårt krav var att det skulle få plats tre bilstolar i bredd i baksätet och vara enkelt att spänna fast - och då rök våra fina Ferrari-stolar då de var alldeles för breda.
    BeSafe har inga horn och det gör det lättare att nå ner med handen och spänna fast bältet.
    I andra bilen har vi bara bälteskudde, det räcker då de bara åker korta sträckor där (till och från dagis typ)
    Vi har två framåtvända och en bakvänd i bredd.
  4. 2
    beror på krav Vi har i ena bilen BeSafe IziUp (tror jag den heter, märket är jag säker på). Vårt krav var att det skulle få plats tre bilstolar i bredd i baksätet och vara enkelt att spänna fast - och då rök våra fina Ferrari-stolar då de var alldeles för breda.
    BeSafe har inga horn och det gör det lättare att nå ner med handen och spänna fast bältet.
    I andra bilen har vi bara bälteskudde, det räcker då de bara åker korta sträckor där (till och från dagis typ)
    Vi har två framåtvända och en bakvänd i bredd.

Liknande trådar

  1. Bilstol i USA?
    By Rebecca- in forum Resesnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-06, 22:22
  2. Ny bilstol
    By Lina_83 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 17:37
  3. Bilstol...
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 12:15
  4. Bilstol.. hur gör ni?
    By Fideli_76 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 16:33
  5. Bilstol
    By Lollipop m Ludvig in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 17:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar