Nån som har barn med nattskräck? *Imt*
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1
    ........Sprickfärdig av kärlek till världens goaste ungar - å dom e MINA!!.....
  2. 1
    Nån som har barn med nattskräck? *Imt* N
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Det har båda mina haft. I perioder. Just nu är William inne i en. Han skriker, å springer ut från rummet å hoppar mer eller mindre in in min famn. Sen ska han helst ligga på mig resten av natten.
    Men så var även storebror Wiktor runt 2-2,5 års åldern...vet inte varför...kanske börjar drömma massa och förstår att verkligheten inte är långt borta?
  4. 2
    Det har båda mina haft. I perioder. Just nu är William inne i en. Han skriker, å springer ut från rummet å hoppar mer eller mindre in in min famn. Sen ska han helst ligga på mig resten av natten.
    Men så var även storebror Wiktor runt 2-2,5 års åldern...vet inte varför...kanske börjar drömma massa och förstår att verkligheten inte är långt borta?
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    L har fått det nu men det går över ganska fort.
  6. 3
    L har fått det nu men det går över ganska fort.
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Det är nog från person till person. William har det än, haft länge. Enligt BVC kan man ha det i flera år (dock inte varje natt). Min make hade det tydligen i ca 8 år när han var liten...hoppas dock inte att min 2 åring har det så länge...
  8. 4
    Det är nog från person till person. William har det än, haft länge. Enligt BVC kan man ha det i flera år (dock inte varje natt). Min make hade det tydligen i ca 8 år när han var liten...hoppas dock inte att min 2 åring har det så länge...

Liknande trådar

  1. Nån som har ett barn m nattskräck?? *imt
    By -mea- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-09, 19:21
  2. Nattskräck
    By nattugglan in forum Sömn – barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 23:04
  3. Sömn hos äldre barn? Nattskräck??
    By -Helena m AoM- in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 09:03
  4. Nattskräck?
    By Monikan in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 13:29
  5. Barn med nattskräck
    By PysselMaja in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 22:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar