Vad tyst det är här inne...
_0809 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Vad tyst det är här inne...

    Jag har väl inte varit flitigast att skriva här, men nu har det då varit väldigt tyst här ett bra tag
    Men då kan jag ju berätta en rolig grej - att vi ska ha barn igen! Är så lycklig och har inte riktigt fattat det än, bf är i juni om allt går bra...
    Visst var det nån fler här inne som blev gravid för ett tag sen?

    Hoppas alla mår bra och att ingen har blivit svininfluensa-sjuka...

    Kram!
    tin
  2. 1
    Vad tyst det är här inne... Jag har väl inte varit flitigast att skriva här, men nu har det då varit väldigt tyst här ett bra tag
    Men då kan jag ju berätta en rolig grej - att vi ska ha barn igen! Är så lycklig och har inte riktigt fattat det än, bf är i juni om allt går bra...
    Visst var det nån fler här inne som blev gravid för ett tag sen?

    Hoppas alla mår bra och att ingen har blivit svininfluensa-sjuka...

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Hej! Ja jag har nog inte heller varit den mest aktiva här, men kollar in då och då, men är stort sett alltid tyst.
    Jag ska ha barn som det ser ut nu i början av april

    Grattis till din graviditet
  4. 2
    Hej! Ja jag har nog inte heller varit den mest aktiva här, men kollar in då och då, men är stort sett alltid tyst.
    Jag ska ha barn som det ser ut nu i början av april

    Grattis till din graviditet
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3
    Grattis! Vad roligt!

    Håller med dig om att det är väldigt tyst här, det är nog många som inte har tid eller behov av att gå in här lika ofta. Vilket är tråkigt...

    Hoppas din graviditet flyter på bra!
  6. 3
    Grattis! Vad roligt!

    Håller med dig om att det är väldigt tyst här, det är nog många som inte har tid eller behov av att gå in här lika ofta. Vilket är tråkigt...

    Hoppas din graviditet flyter på bra!
  7. mandelblomma
    #4
    Grattis!
    Jag har gjort mitt på barnafödandet efter fyra barn nu!
    Tror på fullt allvar mannen skulle lämna mig för ett års uppdrag i det militära i Afganistan om jag blev gravid igen
    Såå mysigt med bebis igen, njuuuut
  8. 4
    Grattis!
    Jag har gjort mitt på barnafödandet efter fyra barn nu!
    Tror på fullt allvar mannen skulle lämna mig för ett års uppdrag i det militära i Afganistan om jag blev gravid igen
    Såå mysigt med bebis igen, njuuuut
  9. Medlem sedan
    Sep 2008
    #5
    Vad roligt, grattis!! Är lite avis på alla i min närhet som går med runda magar - men känner ändå att det inte är dags för nummer två ännu.

    Jag började jobba i mitten av augusti och kan väl säga att det kändes som att tiden helt plötsligt försvann...

    Kram!
  10. 5
    Vad roligt, grattis!! Är lite avis på alla i min närhet som går med runda magar - men känner ändå att det inte är dags för nummer två ännu.

    Jag började jobba i mitten av augusti och kan väl säga att det kändes som att tiden helt plötsligt försvann...

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    Va kul! Då blir det väl bara 1,5 år mellan dina barn...?Vilken vecka är du i?
  12. 6
    Va kul! Då blir det väl bara 1,5 år mellan dina barn...?Vilken vecka är du i?
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7
    Ja, då är det väl bara att passa sig så du inte blir gravid igen... Afganistan i ett år lät inte kul... *skratt*
    Jo, det känns jättemysigt, både att få vara gravid och ha en liten bebis... ...Och vips så har jag glömt bort hur jobbigt det var i slutet på graviditeten, förlossningen och kolik-tiden... Det är underbart hur hjärnan funkar...
  14. 7
    Ja, då är det väl bara att passa sig så du inte blir gravid igen... Afganistan i ett år lät inte kul... *skratt*
    Jo, det känns jättemysigt, både att få vara gravid och ha en liten bebis... ...Och vips så har jag glömt bort hur jobbigt det var i slutet på graviditeten, förlossningen och kolik-tiden... Det är underbart hur hjärnan funkar...
  15. Medlem sedan
    Jan 2008
    #8
    Tack ska ni ha alla! Det känns helt otroligt spännande - på ett sätt så känns det jättelänge sen jag var gravid, å andra sidan så känns det som i går... Och precis som förra gången så längtar jag tills det börjar synas, just nu känner jag mig bara plufsig...
    Kram!
  16. 8
    Tack ska ni ha alla! Det känns helt otroligt spännande - på ett sätt så känns det jättelänge sen jag var gravid, å andra sidan så känns det som i går... Och precis som förra gången så längtar jag tills det börjar synas, just nu känner jag mig bara plufsig...
    Kram!
  17. Medlem sedan
    Sep 2006
    #9
    ja, visst är det allt för tyst här inne. Kikar in lite då och då men har nog slutat skriva.
    Grattis till graviditeten, jag är också gravid och är beräknad till 16 feb, men jag kommer att bli igångsatt i v 38 + några dagar så att det inte blir ytterligare en bilförlossning.
    Jag har blivit rund om magen och känner själv att det är lite jobbigt.
    Men Ebba är ju en liten tjej och har gått på kontroller pga detta, men inget är fel på henne, så jag har ju inte en stor klumpeduns att bära på, hon väger bara 7,2kg nu,

    Lycka till med din nya bebis när den kommer.
  18. 9
    ja, visst är det allt för tyst här inne. Kikar in lite då och då men har nog slutat skriva.
    Grattis till graviditeten, jag är också gravid och är beräknad till 16 feb, men jag kommer att bli igångsatt i v 38 + några dagar så att det inte blir ytterligare en bilförlossning.
    Jag har blivit rund om magen och känner själv att det är lite jobbigt.
    Men Ebba är ju en liten tjej och har gått på kontroller pga detta, men inget är fel på henne, så jag har ju inte en stor klumpeduns att bära på, hon väger bara 7,2kg nu,

    Lycka till med din nya bebis när den kommer.
  19. Medlem sedan
    Jan 2008
    #10
    ja de blir nog ganska exakt 18 månader emellan, då tjejen här hemma e född i slutet av sep. Nu e jag i veckan 18... tror jag...?? vilken skillnad där e denna gången, förra gången hade jag superkoll på veckor och exakta dagar medans denna gången finns de inte tid eller energi på samma vis till de.
    Vilken vecka e du i? blir ju tätt för dig med
  20. 10
    ja de blir nog ganska exakt 18 månader emellan, då tjejen här hemma e född i slutet av sep. Nu e jag i veckan 18... tror jag...?? vilken skillnad där e denna gången, förra gången hade jag superkoll på veckor och exakta dagar medans denna gången finns de inte tid eller energi på samma vis till de.
    Vilken vecka e du i? blir ju tätt för dig med
  21. Medlem sedan
    Jan 2008
    #11
    Ja, det blir ju ganska tätt för mig med, 1 år och 9 månader, känns både kul och lite jobbigt... Kul för barnen - att dom är så nära i ålder att dom kan leka med varann... Jobbigt för oss åtminstone första året, hoppas det inte blir lika mycket kolik och sömnlösa nätter som med sonen... Jag är i vecka 8 och just nu har jag ganska bra koll på vilken vecka och så, men det är nog bara för att jag väntar på att vecka 12 ska passera så jag kan andas ut lite...

    Hoppas allt går bra och att du mår bra...
  22. 11
    Ja, det blir ju ganska tätt för mig med, 1 år och 9 månader, känns både kul och lite jobbigt... Kul för barnen - att dom är så nära i ålder att dom kan leka med varann... Jobbigt för oss åtminstone första året, hoppas det inte blir lika mycket kolik och sömnlösa nätter som med sonen... Jag är i vecka 8 och just nu har jag ganska bra koll på vilken vecka och så, men det är nog bara för att jag väntar på att vecka 12 ska passera så jag kan andas ut lite...

    Hoppas allt går bra och att du mår bra...
  23. Medlem sedan
    Nov 1998
    #12

    Åh grattis

    till graviditeten! Så roligt att ha dom tätt Vi har 1 år och 7 månader mellan dom 2 yngsta och vi saknar ingen fritid.*ler* Killarna har verkligen roligt tillsammans nu när Anton är lite större.
    Lycka till och hoppas du kommer få må bra resten av graviditeten.
    Elin med E,H&A
  24. 12
    Åh grattis till graviditeten! Så roligt att ha dom tätt Vi har 1 år och 7 månader mellan dom 2 yngsta och vi saknar ingen fritid.*ler* Killarna har verkligen roligt tillsammans nu när Anton är lite större.
    Lycka till och hoppas du kommer få må bra resten av graviditeten.
  25. Medlem sedan
    Jul 2003
    #13
    Grattis, vad roligt! Här blir det inga fler barn, tre är precis lagom
  26. 13
    Grattis, vad roligt! Här blir det inga fler barn, tre är precis lagom
  27. jenlon
    #14
    Grattis, så roligt! Här är vi nöjda med våra tre, så fler barn blir det inte här!
  28. 14
    Grattis, så roligt! Här är vi nöjda med våra tre, så fler barn blir det inte här!

Liknande trådar

  1. Vad tyst de är här inne...
    By tingla_bu in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-03, 18:20
  2. Vad tyst det är här inne!
    By Anonym in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 18:44
  3. Men vad det är tyst här inne...
    By Ce-Ess in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 23:30
  4. Här inne var det tyst.
    By Daga in forum Känsliga snack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-18, 22:16
  5. Så tyst här inne....
    By FemaleX in forum Singelmingel
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-04-15, 18:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar