vikt
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    vikt

    Jag har försökt gå ner i vikt jättelänge nu, och det har varit lönlöst, men nu känner jag att kroppen helt plötsligt har gått in i ett annat stadium. Det måste vara nåt med hormonerna, nu tror jag att jag kan få tillbaka min gamla kropp, för jag känner mig mer som jag gjorde innan jag blev gravid. Visst är det konstigt det här med kroppen och hormonerna...
  2. 1
    vikt Jag har försökt gå ner i vikt jättelänge nu, och det har varit lönlöst, men nu känner jag att kroppen helt plötsligt har gått in i ett annat stadium. Det måste vara nåt med hormonerna, nu tror jag att jag kan få tillbaka min gamla kropp, för jag känner mig mer som jag gjorde innan jag blev gravid. Visst är det konstigt det här med kroppen och hormonerna...
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Det låter ju bra att du känner att du kan få tillbaka före graviditets-kroppen. Det är ju en massa hormoner i omlopp som förändras, kanske du cokså sover bättre nu vilket gör dig piggare!

    Hur mycket vill du gå ned?
  4. 2
    Det låter ju bra att du känner att du kan få tillbaka före graviditets-kroppen. Det är ju en massa hormoner i omlopp som förändras, kanske du cokså sover bättre nu vilket gör dig piggare!

    Hur mycket vill du gå ned?
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Vad härligt.
    Då skickar jag lite extra pepp till dig.
  6. 3
    Vad härligt.
    Då skickar jag lite extra pepp till dig.
  7. Medlem sedan
    Jul 2006
    #4
    9 månader upp - 9 månader ner brukar det ju heta. Tror det ligger något i det. Även min kropp börjar ändra sig lite nu. Inte så stor skillnad viktmässigt (väger ungefär som innan graviditeten) men magen som tidigare inte gått att få in i några kläder snyggt börjar minska i omfång...
  8. 4
    9 månader upp - 9 månader ner brukar det ju heta. Tror det ligger något i det. Även min kropp börjar ändra sig lite nu. Inte så stor skillnad viktmässigt (väger ungefär som innan graviditeten) men magen som tidigare inte gått att få in i några kläder snyggt börjar minska i omfång...
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    Låter hoppfullt!
    Jag har nästan gett upp. Min mage gick ner jättefort efter den här graviditeten också, men det där sista hängiga/plufsiga är fortfarande kvar på magen. Hoppas att min kropp funkar som din.
  10. 5
    Låter hoppfullt!
    Jag har nästan gett upp. Min mage gick ner jättefort efter den här graviditeten också, men det där sista hängiga/plufsiga är fortfarande kvar på magen. Hoppas att min kropp funkar som din.
  11. Medlem sedan
    Jul 2008
    #6
    Jag skulle vilja gå ner ca 7kg....:-)
  12. 6
    Jag skulle vilja gå ner ca 7kg....:-)

Liknande trådar

  1. Vikt dâ
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-05-03, 12:18
  2. Om att gå ner i vikt
    By viktresan in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-20, 09:34
  3. Upp och ner i vikt
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 16:56
  4. På tal om vikt.
    By Landsbyggsmamman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 21:22
  5. vikt ?
    By lillan in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 16:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar