Handmålade julgranskulor
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Handmålade julgranskulor

    Ett år var jag på Lisebergs julmarknad och i ett av stånden sålde de jättefina handmålade julgranskulor. Köpte en till min syster som min pappa råkade krascha när han tog med sig julklappen till min syster. Han visste inte att den var så ömtålig. Så jag ångrar så att jag inte köpte en själv. De var så fina. Har kollat in på Lisebergs hemsida men kan inte se att de skall ha något marknadsstånd som skall ha det. Har googlat men inte hittat något bra ställe dä rde förmedlar dessa underbara handmålade julgranskulor.
  2. 1
    Handmålade julgranskulor Ett år var jag på Lisebergs julmarknad och i ett av stånden sålde de jättefina handmålade julgranskulor. Köpte en till min syster som min pappa råkade krascha när han tog med sig julklappen till min syster. Han visste inte att den var så ömtålig. Så jag ångrar så att jag inte köpte en själv. De var så fina. Har kollat in på Lisebergs hemsida men kan inte se att de skall ha något marknadsstånd som skall ha det. Har googlat men inte hittat något bra ställe dä rde förmedlar dessa underbara handmålade julgranskulor.
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2
    men vad trist - de brukar ju stå där varje år, och jag såg dem senast i fjol (då fanns de på andra sidan ån borta vid Kållerado/Balder). Vad synd om de inte är representerade i år! Jag hade ju tänkt att mina barn skulle få välja varsin fin kula...
  4. 2
    men vad trist - de brukar ju stå där varje år, och jag såg dem senast i fjol (då fanns de på andra sidan ån borta vid Kållerado/Balder). Vad synd om de inte är representerade i år! Jag hade ju tänkt att mina barn skulle få välja varsin fin kula...
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3
    Här är förresten några som ska stå på Liseberg som har handgjorda och handmålade julgranskulor. Det var ju inte dem som du och jag tänkte på men de kanske har nåt fint också (fast det var även en del jag inte gillade alls...).
    http://www.hagarnashantverk.se/
  6. 3
    Här är förresten några som ska stå på Liseberg som har handgjorda och handmålade julgranskulor. Det var ju inte dem som du och jag tänkte på men de kanske har nåt fint också (fast det var även en del jag inte gillade alls...).
    http://www.hagarnashantverk.se/
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Vet inte alls hur de såg ut men här har du en fin handmålad kula som dessutom är för bra ändamål

    http://www.unicef.se/butik/kategorie...odukter/9P3523
  8. 4
    Vet inte alls hur de såg ut men här har du en fin handmålad kula som dessutom är för bra ändamål

    http://www.unicef.se/butik/kategorie...odukter/9P3523
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5
    Den försökte jag beställa för två veckor sedan men den var tyvärr slut redan då Hoppas hoppas den kommer in snart igen. Jag är ju världsförälder via Unicef och försöker köpa lite julklappar via dem varje år. Och förra året struntade vi i att skicka julkort och skänkte pengarna just till Unicef istället!
  10. 5
    Den försökte jag beställa för två veckor sedan men den var tyvärr slut redan då Hoppas hoppas den kommer in snart igen. Jag är ju världsförälder via Unicef och försöker köpa lite julklappar via dem varje år. Och förra året struntade vi i att skicka julkort och skänkte pengarna just till Unicef istället!

Liknande trådar

  1. handmålade julkulor?
    By Becky64 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 19:52
  2. Handmålade gummistövlar
    By *Lee* in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-21, 19:04
  3. Julgranskulor?
    By MorM in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 07:06
  4. Julgranskulor
    By Sara* in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-16, 17:50
  5. Handmålade barnmöbler i Sthlm?
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 20:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar