Vaccinerad
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Vaccinerad

    Så, nu har jag och min 7 åring varit och vaccinerat oss tillsammans med hälften av alla barnfamiljer i Uppsala. En och en halv timme fick vi stå i kö, varav första timmen utomhus - burr, sedan tog själva sprutan typ 30 sek per pers. Men nu är det gjort. Hoppas nu att det var rätt val.
  2. 1
    Vaccinerad Så, nu har jag och min 7 åring varit och vaccinerat oss tillsammans med hälften av alla barnfamiljer i Uppsala. En och en halv timme fick vi stå i kö, varav första timmen utomhus - burr, sedan tog själva sprutan typ 30 sek per pers. Men nu är det gjort. Hoppas nu att det var rätt val.
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    jag e faktiskt avis....jag har sån beslut ångest. jag borde då jag även har astma, men e rädd oxå,guuuud va jobbigt d e när man får välja själv...ingen har sagt till mig än att jag måste eller bör, bara att d e mitt egna val, mmmm d har då inte gjort mig klokare.
  4. 2
    jag e faktiskt avis....jag har sån beslut ångest. jag borde då jag även har astma, men e rädd oxå,guuuud va jobbigt d e när man får välja själv...ingen har sagt till mig än att jag måste eller bör, bara att d e mitt egna val, mmmm d har då inte gjort mig klokare.
  5. Medlem sedan
    Mar 1999
    #3
    Klokt & bra jobbat!
  6. 3
    Klokt & bra jobbat!

Liknande trådar

  1. vaccinerad
    By ciska in forum _1006 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-29, 19:44
  2. Vaccinerad
    By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-26, 08:21
  3. då var man vaccinerad
    By rävis in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-23, 11:31
  4. Vaccinerad!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 19:19
  5. Vaccinerad!
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-15, 20:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar