Fixerad bebis
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Fixerad bebis

    BM-besök idag, allt såg bra ut. Bebbe hade fixerat sig så det var skönt. Hade nästan det på känn efter att ha känt mycket ilningar neråt. Dessutom hade vi sån tur att en mamma som skulle ha kommit och vaccinerat sig hade lämnat återbud, och det var bara en kort stund kvar innan vaccinet skulle behöva slängas (håller bara 24 timmar efter tillblandning), så sambon fick den sprutan istället för att den skulle förfaras. Så skönt!

    Dagens värden (är i v 37):

    Järn: ingen koll idag
    Blodtryck: 110/60
    SF-mått: 35
    Blodsocker: ingen koll idag
    Bebisens hjärtslag: 143

    Så gick vi igenom vår förlossningsplan som vi hade skrivit och hon tyckte den lät bra. Åh vad jag längtar nu!
  2. 1
    Fixerad bebis BM-besök idag, allt såg bra ut. Bebbe hade fixerat sig så det var skönt. Hade nästan det på känn efter att ha känt mycket ilningar neråt. Dessutom hade vi sån tur att en mamma som skulle ha kommit och vaccinerat sig hade lämnat återbud, och det var bara en kort stund kvar innan vaccinet skulle behöva slängas (håller bara 24 timmar efter tillblandning), så sambon fick den sprutan istället för att den skulle förfaras. Så skönt!

    Dagens värden (är i v 37):

    Järn: ingen koll idag
    Blodtryck: 110/60
    SF-mått: 35
    Blodsocker: ingen koll idag
    Bebisens hjärtslag: 143

    Så gick vi igenom vår förlossningsplan som vi hade skrivit och hon tyckte den lät bra. Åh vad jag längtar nu!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Va skönt att allt såg bra ut
    Och vilken tur ni hade med att sambon fick sprutan.

    Jag hade samma tur när jag fick min spruta, dom vaccinerade på förmiddagen och jag hade tid på em och då fanns det oxå en kvar som jag fick annars så hade jag fått komma tillbaka senare. Och eftersom jag har foglossning och kan knappt gå hade killen varit tvungen att ta ledigt från jobbet.

    Du är inte ensam att längta Tycker tiden har gått fort men nu går det sååå längsamt..

    Kram
  4. 2
    Va skönt att allt såg bra ut
    Och vilken tur ni hade med att sambon fick sprutan.

    Jag hade samma tur när jag fick min spruta, dom vaccinerade på förmiddagen och jag hade tid på em och då fanns det oxå en kvar som jag fick annars så hade jag fått komma tillbaka senare. Och eftersom jag har foglossning och kan knappt gå hade killen varit tvungen att ta ledigt från jobbet.

    Du är inte ensam att längta Tycker tiden har gått fort men nu går det sååå längsamt..

    Kram

Liknande trådar

  1. Fixerad bebis
    By Smurfan78/79 in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-25, 17:17
  2. Fixerad bebis!
    By vildeo in forum _0907 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-06-09, 07:25
  3. Fixerad bebis!
    By pella in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-11-10, 17:17
  4. Nån här med ej fixerad bebis?
    By Jojjo v 38 *på besök* in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-29, 17:36
  5. Om ej fixerad bebis
    By Anneli m Uno in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 15:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar