Julklappar till 3-åringar?
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Julklappar till 3-åringar?

    Hej alla oktobermammor!
    Tiden rusar fram, nu är oktober"bäbisarna" inte några bäbisar längre, utan pratsamma treåringar. Och vad ska man ge dem i julklapp?
    Vår Hedvig älskar att lägga pussel, men vi har så många, så jag vet inte...hur många pusselkartonger kan man ha?
    Jag är på jakt efter bra idéer för julklappar som är lite kreativa, skojiga, som inte bara blir högar med plastskräp efter tre dagar...

    Några tips? Vad ska era 3-åringar få?
    Mamma till fyra barn, 3, 7, 9 och 15 år gamla.
  2. 1
    Julklappar till 3-åringar? Hej alla oktobermammor!
    Tiden rusar fram, nu är oktober"bäbisarna" inte några bäbisar längre, utan pratsamma treåringar. Och vad ska man ge dem i julklapp?
    Vår Hedvig älskar att lägga pussel, men vi har så många, så jag vet inte...hur många pusselkartonger kan man ha?
    Jag är på jakt efter bra idéer för julklappar som är lite kreativa, skojiga, som inte bara blir högar med plastskräp efter tre dagar...

    Några tips? Vad ska era 3-åringar få?
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Min sötis fick spelet mix-max nu när hon fyllde år och det va en riktig höjdare, hon gillar även att spela råttfällan.
    Hon fick ett alfabetspussel som hon tycker är jättekul att lägga, men d är lite för svårt för henne än så länge, men vi gör tillsammans. memorie älskar hon oxå...allt som har med spel att göra kanske jag ska säga, och kul är det när man kan göra d tillsammans.
  4. 2
    Min sötis fick spelet mix-max nu när hon fyllde år och det va en riktig höjdare, hon gillar även att spela råttfällan.
    Hon fick ett alfabetspussel som hon tycker är jättekul att lägga, men d är lite för svårt för henne än så länge, men vi gör tillsammans. memorie älskar hon oxå...allt som har med spel att göra kanske jag ska säga, och kul är det när man kan göra d tillsammans.

Liknande trådar

  1. 2000 kr till julklappar till ett barn
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 51
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 07:18
  2. julklappar till en 18 mån
    By kryttet in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 19:44
  3. 4 julklappar till
    By UlLi in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 20:16
  4. Julklappar till era små
    By Becca m E 15/8 (&K -03) in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-25, 18:09
  5. Om vin till 18-åringar
    By Pojkmorsan in forum Tonåringar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 12:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar