Varit i valet och kvalet om Algot skulle vaccineras för svininfluensa. Men så har jag blivit rekommenderad både från BVC och MVC att vi alla skulle vaccinera oss för att skydda Ture. Så igår gick jag och vaccinerade Algot och Axel fick sin i skolan igår. Nu är det bara vi föräldrar kvar, men det är ju inte vår tur än...
1
Vaccinerar ni era 3-åringar? Varit i valet och kvalet om Algot skulle vaccineras för svininfluensa. Men så har jag blivit rekommenderad både från BVC och MVC att vi alla skulle vaccinera oss för att skydda Ture. Så igår gick jag och vaccinerade Algot och Axel fick sin i skolan igår. Nu är det bara vi föräldrar kvar, men det är ju inte vår tur än...
Har inte bestämt ännu... Matteo borde väl, iom att han har astma, men... Jag tvekar, och har också svårt att se framför mig att köa i tre timmar på BVC.. För de större barnen är vaccinet slut och kommer först om tre veckor. Har som sagt inte bestämt mig...
3
Har inte bestämt ännu... Matteo borde väl, iom att han har astma, men... Jag tvekar, och har också svårt att se framför mig att köa i tre timmar på BVC.. För de större barnen är vaccinet slut och kommer först om tre veckor. Har som sagt inte bestämt mig...
vi har vaccinerat Stella, hon pep inte ens och har varken haft ont lr fått temphöjning Har också vart skeptiskt till vaccinet men har inte vågat låta bli för man vet ju inte hur de skulle klara influensan.... Hon har ju fått alla vaccineringar på Bvc tidigare och klarat det fint
6
vi har vaccinerat Stella, hon pep inte ens och har varken haft ont lr fått temphöjning Har också vart skeptiskt till vaccinet men har inte vågat låta bli för man vet ju inte hur de skulle klara influensan.... Hon har ju fått alla vaccineringar på Bvc tidigare och klarat det fint
Skönt!
S åkte faktiskt med M till BVC idag och vaccinerade. Kom en kvart innan de öppnade och fick då nummer 8. När de väl öppnade var det 80 pers i kön...
Sprutan gick finfint, nu hoppas vi att han slipper biverkningar. Och Celia vaccineras imorgon i skolan så då är båda barnen besprutade.
7
Skönt!
S åkte faktiskt med M till BVC idag och vaccinerade. Kom en kvart innan de öppnade och fick då nummer 8. När de väl öppnade var det 80 pers i kön...
Sprutan gick finfint, nu hoppas vi att han slipper biverkningar. Och Celia vaccineras imorgon i skolan så då är båda barnen besprutade.
Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.
Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.