Vaccinerar ni era 3-åringar?
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Vaccinerar ni era 3-åringar?

    Varit i valet och kvalet om Algot skulle vaccineras för svininfluensa. Men så har jag blivit rekommenderad både från BVC och MVC att vi alla skulle vaccinera oss för att skydda Ture. Så igår gick jag och vaccinerade Algot och Axel fick sin i skolan igår. Nu är det bara vi föräldrar kvar, men det är ju inte vår tur än...
  2. 1
    Vaccinerar ni era 3-åringar? Varit i valet och kvalet om Algot skulle vaccineras för svininfluensa. Men så har jag blivit rekommenderad både från BVC och MVC att vi alla skulle vaccinera oss för att skydda Ture. Så igår gick jag och vaccinerade Algot och Axel fick sin i skolan igår. Nu är det bara vi föräldrar kvar, men det är ju inte vår tur än...
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    har svårt att bestämma mig

    hade inte tänk vaccinera varken mig eller barnen men nu velar jag och tror jag kommer att göra det.
  4. 2
    har svårt att bestämma mig hade inte tänk vaccinera varken mig eller barnen men nu velar jag och tror jag kommer att göra det.
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Har inte bestämt ännu... Matteo borde väl, iom att han har astma, men... Jag tvekar, och har också svårt att se framför mig att köa i tre timmar på BVC.. För de större barnen är vaccinet slut och kommer först om tre veckor. Har som sagt inte bestämt mig...
  6. 3
    Har inte bestämt ännu... Matteo borde väl, iom att han har astma, men... Jag tvekar, och har också svårt att se framför mig att köa i tre timmar på BVC.. För de större barnen är vaccinet slut och kommer först om tre veckor. Har som sagt inte bestämt mig...
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Fördel att bo på liten ort. Vi väntade nog inte ens 5 minuter...
  8. 4
    Fördel att bo på liten ort. Vi väntade nog inte ens 5 minuter...
  9. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5
    Vi har diskuterat mycket det här med vaccin och känner oss skeptiska mot vaccinet. Så här kommer vi inte vaccinera oss.
  10. 5
    Vi har diskuterat mycket det här med vaccin och känner oss skeptiska mot vaccinet. Så här kommer vi inte vaccinera oss.
  11. Medlem sedan
    Jun 2006
    #6
    vi har vaccinerat Stella, hon pep inte ens och har varken haft ont lr fått temphöjning Har också vart skeptiskt till vaccinet men har inte vågat låta bli för man vet ju inte hur de skulle klara influensan.... Hon har ju fått alla vaccineringar på Bvc tidigare och klarat det fint
  12. 6
    vi har vaccinerat Stella, hon pep inte ens och har varken haft ont lr fått temphöjning Har också vart skeptiskt till vaccinet men har inte vågat låta bli för man vet ju inte hur de skulle klara influensan.... Hon har ju fått alla vaccineringar på Bvc tidigare och klarat det fint
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Skönt!
    S åkte faktiskt med M till BVC idag och vaccinerade. Kom en kvart innan de öppnade och fick då nummer 8. När de väl öppnade var det 80 pers i kön...
    Sprutan gick finfint, nu hoppas vi att han slipper biverkningar. Och Celia vaccineras imorgon i skolan så då är båda barnen besprutade.
  14. 7
    Skönt!
    S åkte faktiskt med M till BVC idag och vaccinerade. Kom en kvart innan de öppnade och fick då nummer 8. När de väl öppnade var det 80 pers i kön...
    Sprutan gick finfint, nu hoppas vi att han slipper biverkningar. Och Celia vaccineras imorgon i skolan så då är båda barnen besprutade.
  15. Medlem sedan
    Feb 2006
    #8
    Vi har valt att inte vaccinera oss.
  16. 8
    Vi har valt att inte vaccinera oss.

Liknande trådar

  1. Vaccinerar ni 4åringarna?
    By kattiz69 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-12-08, 16:56
  2. Vaccinerar ni era katter?
    By selene in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-20, 18:16
  3. Vaccinerar ni er mot influensa?
    By jojjjo in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 08:48
  4. vad är det man vaccinerar mot
    By sandra_78 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 13:12
  5. Vaccinerar ni era?
    By Veera in forum _0606 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 14:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar