Hos Arbetsförmedlingen
Ryggmärgsbråck
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Hos Arbetsförmedlingen

    Jag kan berätta att jag fortfarande är arbetslös. Igår var jag till Arbetsförmedlingen och träffade två personer från något som af kallar för SIUS-gruppen. Det är en organisation hos af som är ute på fältet och raggar praktikplatser och jobb åt personer med funktionshinder. Nu ska de börja jobba med mig. De talade igår om att försöka utnyttja min långa erfarenhet av jobb där kundkontakter ingår. (20 år vid Telias kundtjänst och nästan 11 år som bilsäljare). De snackade även om möjligheten att en arbetsgivare kan få lönebidrag om de anställer mig.

    Nu hoppas jag på att detta ska leda till någonting.
  2. 1
    Hos Arbetsförmedlingen Jag kan berätta att jag fortfarande är arbetslös. Igår var jag till Arbetsförmedlingen och träffade två personer från något som af kallar för SIUS-gruppen. Det är en organisation hos af som är ute på fältet och raggar praktikplatser och jobb åt personer med funktionshinder. Nu ska de börja jobba med mig. De talade igår om att försöka utnyttja min långa erfarenhet av jobb där kundkontakter ingår. (20 år vid Telias kundtjänst och nästan 11 år som bilsäljare). De snackade även om möjligheten att en arbetsgivare kan få lönebidrag om de anställer mig.

    Nu hoppas jag på att detta ska leda till någonting.
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Håller tummarna

    Tänk att det ska vara så omständligt och byråkratiskt det är med att söka jobb.Dottern har kompisar som gått ut gymnasiet och nu bara sitter hemma!!??
    Du har ju massa kunskap och erfarenhet som är en guldgruva.
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  4. 2
    Håller tummarna Tänk att det ska vara så omständligt och byråkratiskt det är med att söka jobb.Dottern har kompisar som gått ut gymnasiet och nu bara sitter hemma!!??
    Du har ju massa kunskap och erfarenhet som är en guldgruva.

Liknande trådar

  1. Arbetsförmedlingen vs FK?
    By Hunnisarna82 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-19, 16:41
  2. Vad är det med arbetsförmedlingen?!
    By alle in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-03-23, 17:52
  3. Hos Arbetsförmedlingen
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-30, 13:21
  4. Arbetsförmedlingen...
    By Matilda m. William in forum Bokstavsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 23:50
  5. Arbetsförmedlingen...
    By stello in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 12:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar