Bråck
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Bråck

    Finns det ngn som har erferinhet av hiatusbråck el bråck på övre magmunnen?

    Jag har så konstiga känningar och undrar om det är normalt. T ex Klump i halsen el rättare sagt som en kramp i halsen och det kan stråla ner en bit el upp en bit..
    Har ont på höger sida under revbenet, har mycket svidningar i magsäcken/magen,
    Har ont i ryggen på hö sida rakt över ungerfär där bråcket sitter på framsidan.

    Min läkare säger bara att bråck brukar inte man känna av så mycket i så fall halsbränna.

    Stämmer det?
  2. 1
    Bråck Finns det ngn som har erferinhet av hiatusbråck el bråck på övre magmunnen?

    Jag har så konstiga känningar och undrar om det är normalt. T ex Klump i halsen el rättare sagt som en kramp i halsen och det kan stråla ner en bit el upp en bit..
    Har ont på höger sida under revbenet, har mycket svidningar i magsäcken/magen,
    Har ont i ryggen på hö sida rakt över ungerfär där bråcket sitter på framsidan.

    Min läkare säger bara att bråck brukar inte man känna av så mycket i så fall halsbränna.

    Stämmer det?
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    Men bråcket kan väl orsaka halsbränna? Det som du beskriver kan mycket väl vara halsbränna. Ska man åtgärda ditt bråck?
  4. 2
    Men bråcket kan väl orsaka halsbränna? Det som du beskriver kan mycket väl vara halsbränna. Ska man åtgärda ditt bråck?

Liknande trådar

  1. Det var bråck!
    By Minks in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-20, 13:08
  2. Bråck?
    By Solile in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-05-22, 07:26
  3. I´ve got the bråck
    By Mran in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-06, 10:42
  4. fråga om Bråck
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 18:51
  5. Bråck?
    By -Mian- in forum Förlossning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 12:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar