Min pappa...
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Min pappa...

    Tack vänner för allt ert stöd och er uppmuntran i den svåra period jag varit igenom med min pappas sjukdom.

    Tyvärr kan jag berätta att pappa nu somnat in.

    Det skedde dock lugnt och värdigt, med mig och mamma vid hans sida.

    Livet känns just nu märkligt. Sorgligt, lättare, osäkert, trevande. Men det kommer att falla på plats, det vet jag, och man klarar så mycket mer än vad man tror.

    Ta vara på livet när ni har det. Lev, skratta, älska. Det är det det går ut på.

    Kramar!
    Tessie
  2. 1
    Min pappa... Tack vänner för allt ert stöd och er uppmuntran i den svåra period jag varit igenom med min pappas sjukdom.

    Tyvärr kan jag berätta att pappa nu somnat in.

    Det skedde dock lugnt och värdigt, med mig och mamma vid hans sida.

    Livet känns just nu märkligt. Sorgligt, lättare, osäkert, trevande. Men det kommer att falla på plats, det vet jag, och man klarar så mycket mer än vad man tror.

    Ta vara på livet när ni har det. Lev, skratta, älska. Det är det det går ut på.

    Kramar!
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Åh Tessie! Många varma kramar till dig och din familj!
  4. 2
    Åh Tessie! Många varma kramar till dig och din familj!
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Tänker på dig !
  6. 3
    Tänker på dig !
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Tack för kramar och omtanke!
  8. 4
    Tack för kramar och omtanke!
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Tack. Tar det dag för dag, och livet går ju vidare. Tack och lov för barnen säger jag bara! De ger både mig och min mamma glädje.
  10. 5
    Tack. Tar det dag för dag, och livet går ju vidare. Tack och lov för barnen säger jag bara! De ger både mig och min mamma glädje.
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6
    Så ledsamt att läsa!
    Hoppas du haft stöd av vänner runt omkring dig under denna period. Livet består ju även av ett slut, tyvärr, och ibland kommer det för nära ens eget. Önskar dig allt gott under detta nya år, och att ni ska hitta nya gröna stigar!

    Kram Maria
  12. 6
    Så ledsamt att läsa!
    Hoppas du haft stöd av vänner runt omkring dig under denna period. Livet består ju även av ett slut, tyvärr, och ibland kommer det för nära ens eget. Önskar dig allt gott under detta nya år, och att ni ska hitta nya gröna stigar!

    Kram Maria
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Tack Maria för din omtanke. Och ja, mina vänners stöd har varit ovärderligt den här svåra tiden. Kramar!
  14. 7
    Tack Maria för din omtanke. Och ja, mina vänners stöd har varit ovärderligt den här svåra tiden. Kramar!

Liknande trådar

  1. j*kla pappa....:(
    By fin_ in forum _1006 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-21, 15:33
  2. Min pappa
    By Anonym in forum Sorg
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 14:39
  3. Min pappa *ot*
    By callelin in forum _0607 Julibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 13:33
  4. Bli pappa?
    By peter56 in forum Hem & fritid
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 13:04
  5. Pappa
    By mia-b in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 22:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar