Lilla Lo?
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Lilla Lo?

    Hur går det med lilla kaffebönan?
    Tänker på er
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    Lilla Lo? Hur går det med lilla kaffebönan?
    Tänker på er
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Här är vi! :)

    Kaffebönan var en liten Alice och hon blir en vecka imorgon!
    Hon drog igång för tidigt med vattenavgång men sen ville hon inte komma ut i alla fall så det var ett par oroliga och frustrerande dagar på BB när vi bara gick och trampade och vankade i korridoren. Men när vi väl fick igångsättningen gick det bra - dropp sattes kl 13, etablerade värkar kl 15 (outhärdligt ont från kl 18 och jag bad om EDA men fick det inte och det är jag tacksam för nu - för jag ville ju egentligen klara det utan) och hon var ute 19.16 den 21:a, på sin morfars födelsedag.

    Nu har vi varit hemma ett par dagar och Alice bara äter, sover och bajsar och vi bara sitter och tittar på henne och förundras så det blir varken mycket gjort eller skrivet

    http://www.alltforforaldrar.se/galle...&ppuser=580056
    Robbie nov -01 och Alice nov -09

    @->->- To walk on water you must leave the boat
  4. 2
    Här är vi! :) Kaffebönan var en liten Alice och hon blir en vecka imorgon!
    Hon drog igång för tidigt med vattenavgång men sen ville hon inte komma ut i alla fall så det var ett par oroliga och frustrerande dagar på BB när vi bara gick och trampade och vankade i korridoren. Men när vi väl fick igångsättningen gick det bra - dropp sattes kl 13, etablerade värkar kl 15 (outhärdligt ont från kl 18 och jag bad om EDA men fick det inte och det är jag tacksam för nu - för jag ville ju egentligen klara det utan) och hon var ute 19.16 den 21:a, på sin morfars födelsedag.

    Nu har vi varit hemma ett par dagar och Alice bara äter, sover och bajsar och vi bara sitter och tittar på henne och förundras så det blir varken mycket gjort eller skrivet

    http://www.alltforforaldrar.se/galle...&ppuser=580056
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Grattis till Alice! Skönt att allt gått bra, fin hon är
  6. 3
    Grattis till Alice! Skönt att allt gått bra, fin hon är
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    GRATTIS!!!

    Vilken liten sötnos, det förstår jag det att ni inte kan göra annat än sitta och insupa hela henne. Storebror ser gulligt kär och stolt ut.
  8. 4
    GRATTIS!!! Vilken liten sötnos, det förstår jag det att ni inte kan göra annat än sitta och insupa hela henne. Storebror ser gulligt kär och stolt ut.

Liknande trådar

  1. Lilla lilla kissen...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 23:46
  2. Med fullmånen kom lilla,lilla Dagny..
    By soffiplopp in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 04:17
  3. Lilla lilla bebisen
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-22, 20:10
  4. Min lilla bebis, min lilla skruttfia
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 11:31
  5. Från Lilla Jag (inte lilla jag)
    By Lilla Jag in forum Känsliga snack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 20:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar