Är era 97:or vaccinerade?
_97 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Är era 97:or vaccinerade?

    Mot svininfluensan alltså. Min dotter hade idag med sig från skolan formulär och info om vaccineringen. Man ska fylla i ett medicinskt frågeformulär och sedan välja JA eller NEJ om själva vaccineringen, som kommer utföras på skolan. Efter mycket funderande tror jag vi bestämt oss för ett JA, och dottern är OK med det. Tror dock att den stora majoriteten av eleverna låter bli, liksom befolkningen i stort i Frankrike.
  2. 1
    Är era 97:or vaccinerade? Mot svininfluensan alltså. Min dotter hade idag med sig från skolan formulär och info om vaccineringen. Man ska fylla i ett medicinskt frågeformulär och sedan välja JA eller NEJ om själva vaccineringen, som kommer utföras på skolan. Efter mycket funderande tror jag vi bestämt oss för ett JA, och dottern är OK med det. Tror dock att den stora majoriteten av eleverna låter bli, liksom befolkningen i stort i Frankrike.
  3. maylin
    #2

    Nej

    Vi har valt att inte vaccinera.
  4. 2
    Nej Vi har valt att inte vaccinera.
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Nej, hon när spruträdd och läkaren säger att det är inte farligare än den vanliga influensan men många fler blir sjuka så det är bra att vaccinera så att smittspridningen minskar.
  6. 3
    Nej, hon när spruträdd och läkaren säger att det är inte farligare än den vanliga influensan men många fler blir sjuka så det är bra att vaccinera så att smittspridningen minskar.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Ja, båda mina döttrar är vaccinerade, dom tog sin 2:a spruta i söndags.
  8. 4
    Ja, båda mina döttrar är vaccinerade, dom tog sin 2:a spruta i söndags.

Liknande trådar

  1. Vaccinerade och klara
    By Folkabo in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-18, 16:33
  2. På tal om TBE, vilka här är vaccinerade?
    By KAJO! in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2011-06-06, 21:17
  3. Vaccinerade!
    By Sintra in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-11-23, 09:37
  4. vaccinerade
    By Petrea in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 22:52
  5. Vaccinerade
    By heke4 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-19, 13:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar