Julklappar?
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Julklappar?

    Har ni kommit på vad ni ska köpa än? Algot önskar sig ett hockeyspel som han kan spela med storebror och det kommer han få av mormor och morfar. Men vad ska vi ge? Tips och idéer mottages tacksamt!
  2. 1
    Julklappar? Har ni kommit på vad ni ska köpa än? Algot önskar sig ett hockeyspel som han kan spela med storebror och det kommer han få av mormor och morfar. Men vad ska vi ge? Tips och idéer mottages tacksamt!
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    har inte ens börjat än, men har köpt två pc spel (kalle kunskap och ett hundspel från 3 +) och två filmer (pettson och findus & Små einsteins). Har inte kommit på vad vi ska köpa mer ännu. Av sin mormor och morfar ska han få en barn cdspelare med mick, då han älskar att sjunga och dansa.
  4. 2
    har inte ens börjat än, men har köpt två pc spel (kalle kunskap och ett hundspel från 3 +) och två filmer (pettson och findus & Små einsteins). Har inte kommit på vad vi ska köpa mer ännu. Av sin mormor och morfar ska han få en barn cdspelare med mick, då han älskar att sjunga och dansa.
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Usch, vill inte ens behöva tänka på jul... Matteos morfar dog för lite mer än en vecka sen och kommer begravas den 22:a...

    Men visst ska barnen få jul. Matteo önskar sig smålego i alla dess former, ny lera, bilbana, ännu mera tåg (briotåg, thomas the tankengine tåg). Lär landa nåt sånt och ett par böcker i julklapparna. Blir nog en rätt måttfull jul i år..
  6. 3
    Usch, vill inte ens behöva tänka på jul... Matteos morfar dog för lite mer än en vecka sen och kommer begravas den 22:a...

    Men visst ska barnen få jul. Matteo önskar sig smålego i alla dess former, ny lera, bilbana, ännu mera tåg (briotåg, thomas the tankengine tåg). Lär landa nåt sånt och ett par böcker i julklapparna. Blir nog en rätt måttfull jul i år..
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Beklagar sorgen! Så svårt för er att tänka på julen nu... Stor kram från mig.
  8. 4
    Beklagar sorgen! Så svårt för er att tänka på julen nu... Stor kram från mig.
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Vad tråkigt att höra. Ingen rolig jul för din del i år.
  10. 5
    Vad tråkigt att höra. Ingen rolig jul för din del i år.
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6
    Tack för kram och omtanke! Ja, det är verkligen sorgligt.. 60 år var han.. Jag är glad att jag haft en så fin pappa, men ledsen över att Matteo knappt kommer att minnas honom. Begravning blir nu den 22:a, känns tungt men ändå skönt att klara av före julen. Som blir en mycket slimmad och stillsam sådan - men säkert fin ändå.
  12. 6
    Tack för kram och omtanke! Ja, det är verkligen sorgligt.. 60 år var han.. Jag är glad att jag haft en så fin pappa, men ledsen över att Matteo knappt kommer att minnas honom. Begravning blir nu den 22:a, känns tungt men ändå skönt att klara av före julen. Som blir en mycket slimmad och stillsam sådan - men säkert fin ändå.
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Tack för omtanken.
    Och näe, blir ingen rolig jul... Celia konstaterade det också, det blir en ledsen och ensam jul i år. Extra ensam kanske för att vi ska fira helt själva nu - och vi brukar samlas hela släkten med min syster, barnens kusiner, mina föräldrar, S:s mamma osv. Nu blir det bara vi fyra. Fritt från måsten, krav och bara som vi vill ha den.
  14. 7
    Tack för omtanken.
    Och näe, blir ingen rolig jul... Celia konstaterade det också, det blir en ledsen och ensam jul i år. Extra ensam kanske för att vi ska fira helt själva nu - och vi brukar samlas hela släkten med min syster, barnens kusiner, mina föräldrar, S:s mamma osv. Nu blir det bara vi fyra. Fritt från måsten, krav och bara som vi vill ha den.

Liknande trådar

  1. Julklappar
    By jullängtan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:30
  2. Julklappar??????????
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 09:07
  3. julklappar?
    By cogito in forum Medelålders 45+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 09:44
  4. Julklappar
    By Tigerlily in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 15:33
  5. Mer om julklappar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar