knyta skosnören?
_0207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    knyta skosnören?

    Kan era 7-åringar det - eller när lär man sig det?
    I don't drive fast - I fly low
  2. 1
    knyta skosnören? Kan era 7-åringar det - eller när lär man sig det?
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2

    Simone kan göra det.

    Hon kan knyta rosetter och fixa med skosnörena själv. De fick börja träna på det sista året på dagis och fick fortsätta träna i förskoleklassen.
    Minns inte riktigt när hon kunde göra det själv, men det är nog lite mer än 1 år sedan hon lärde sig.
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  4. 2
    Simone kan göra det. Hon kan knyta rosetter och fixa med skosnörena själv. De fick börja träna på det sista året på dagis och fick fortsätta träna i förskoleklassen.
    Minns inte riktigt när hon kunde göra det själv, men det är nog lite mer än 1 år sedan hon lärde sig.
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3
    Ja, min 7-åring kan det. Hon fick knytkängor i vintras och då satte vi igång att träna direkt.
  6. 3
    Ja, min 7-åring kan det. Hon fick knytkängor i vintras och då satte vi igång att träna direkt.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    David kan inte knyta skosnören (han har dock koll på att man ska göra kaninöron men sedan tar det stopp), det är tillräckligt avancerat att sätta kardborrebandet på rätt plats. Ej heller kan ha dra upp dragkedjan på jackan.
    Men han är en hejare på att fixa trilska datorer, ändra till ungerska som språk på min mobiltelefon och dyka till 3 meters djup och hämta upp saker på botten istället
  8. 4
    David kan inte knyta skosnören (han har dock koll på att man ska göra kaninöron men sedan tar det stopp), det är tillräckligt avancerat att sätta kardborrebandet på rätt plats. Ej heller kan ha dra upp dragkedjan på jackan.
    Men han är en hejare på att fixa trilska datorer, ändra till ungerska som språk på min mobiltelefon och dyka till 3 meters djup och hämta upp saker på botten istället

Liknande trådar

  1. MsBecks och skosnören....
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-16, 21:05
  2. Gummiband-skosnören?
    By MissW in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 06:29
  3. Finns det skor med skosnören?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 21:40
  4. Nya skosnören = problem
    By Blomman in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 14:00
  5. Långa skosnören på nätet?
    By Jenny in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 17:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar