Tindras lillebror är här lille Melker
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Tindras lillebror är här lille Melker

    Melker är en så underbar lite skrutt han sover mest så jag får väcka honom var 3:dje timme pga matning. De är första gången jag har en bebis som är så trött men allt står bra till med honom....

    Jag hade en tung graviditet denna sista gång och även en tung förlossning trotts inplanerat snitt den 19 Nov.

    Åkte ner till op salen 11.30 och va klar 13.30.. hade stora ärrbildningar som va svårt att ta sig igenom.väl inne i buken fick jag en blödning som vart tvungen att stoppas sedan va melker inlindad i sin navelsträng och när sköterskan tryckte ner honom la han sig på tvären tack vare ett stort myom.Detta gjorde de lite svettigt som min läkare sa och hon fick ta till sugklockan sedan va han ute 12.55 med ett stort skrik han skrek och skrek mina tårar rann av gjälde ÄNTLIGEN hurra nu är jag mamma för 5:e sista gången.....
    Min läkare steriliserade mig nu oxå när jag väl va öppen och bebis va utom fara. De tog sin lilla tid så jimmy fick gå upp till uppvaket med bebis före mig eftersom de va så kallt i salen.

    Melker vägde 3996g och va 52cm togs i v38+1 såå fin liten "farbror" Melker

    Han finns att beskåda i min blogg som sagt....



    Kram på er och trevlig 1:a advent /Åsa
    Bloggar på: http://familjennore.bloggagratis.se/

    Även blogg av tankar kring sorgen/Tankar att mista sitt barn : http://livetutanmittbarn.bloggagratis.se/
  2. 1
    Tindras lillebror är här lille Melker Melker är en så underbar lite skrutt han sover mest så jag får väcka honom var 3:dje timme pga matning. De är första gången jag har en bebis som är så trött men allt står bra till med honom....

    Jag hade en tung graviditet denna sista gång och även en tung förlossning trotts inplanerat snitt den 19 Nov.

    Åkte ner till op salen 11.30 och va klar 13.30.. hade stora ärrbildningar som va svårt att ta sig igenom.väl inne i buken fick jag en blödning som vart tvungen att stoppas sedan va melker inlindad i sin navelsträng och när sköterskan tryckte ner honom la han sig på tvären tack vare ett stort myom.Detta gjorde de lite svettigt som min läkare sa och hon fick ta till sugklockan sedan va han ute 12.55 med ett stort skrik han skrek och skrek mina tårar rann av gjälde ÄNTLIGEN hurra nu är jag mamma för 5:e sista gången.....
    Min läkare steriliserade mig nu oxå när jag väl va öppen och bebis va utom fara. De tog sin lilla tid så jimmy fick gå upp till uppvaket med bebis före mig eftersom de va så kallt i salen.

    Melker vägde 3996g och va 52cm togs i v38+1 såå fin liten "farbror" Melker

    Han finns att beskåda i min blogg som sagt....



    Kram på er och trevlig 1:a advent /Åsa
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Grattis! och välkommen lille Melker
  4. 2
    Grattis! och välkommen lille Melker
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    Grattis! vad mysigt! stort beslut att ta att låta sig streiliseras.. hoppas allt gått bra och att ni haft en fin jul! kram till er från sissi och alexia
  6. 3
    Grattis! vad mysigt! stort beslut att ta att låta sig streiliseras.. hoppas allt gått bra och att ni haft en fin jul! kram till er från sissi och alexia
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Stort grattis så här långt i efterhand!
    Kram
  8. 4
    Stort grattis så här långt i efterhand!
    Kram

Liknande trådar

  1. Tindras dagrapport:
    By Tindragull in forum _0407 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 22:09
  2. Tindras bild av sin lillebror
    By justEmmie in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 19:58
  3. Tindras...
    By Tindragull in forum Småbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 00:02
  4. Äntligen på "G" med Tindras nya rum
    By TessS in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 09:35
  5. Tindras lillebror
    By Snart 2-barns mor in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-10-25, 18:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar