Julklappar?
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Julklappar?

    Med två äldre syskon är det mycket som hamnar i Isabelles rum... jag tycker att hon verkligen har allt. Men paket vill hon ju ha av tomten. Någon som har tips på vad?

    Vad ska ni ge era 05: or?
    scraplotte.blogspot.com Lottes scrap
    lottebloggar.wordpress.com mitt liv - ett organiserat kaos
    dorahund.wordpress.com Dora utforskar
  2. 1
    Julklappar? Med två äldre syskon är det mycket som hamnar i Isabelles rum... jag tycker att hon verkligen har allt. Men paket vill hon ju ha av tomten. Någon som har tips på vad?

    Vad ska ni ge era 05: or?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Samma sak här med två äldre syskon, det är översvämmat att leksaker i 05:ans rum...
    Vi köper inte så mycket julklappar ö h t, men i år får hon Playmobilgrejer, en bil till Polly Pocket och nya filmen med Tingeling. Far- och morföräldrar skickar pengar och jag tror jag köper lite roliga böcker, de kan man aldrig få för många av.
    Inte mycket till tips, men tycker att i den här åldern är det inte svårt att hitta presenter, de vill ju ha ALLT! Betydligt svårare till storasyskonen tycker jag...
  4. 2
    Samma sak här med två äldre syskon, det är översvämmat att leksaker i 05:ans rum...
    Vi köper inte så mycket julklappar ö h t, men i år får hon Playmobilgrejer, en bil till Polly Pocket och nya filmen med Tingeling. Far- och morföräldrar skickar pengar och jag tror jag köper lite roliga böcker, de kan man aldrig få för många av.
    Inte mycket till tips, men tycker att i den här åldern är det inte svårt att hitta presenter, de vill ju ha ALLT! Betydligt svårare till storasyskonen tycker jag...
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3
    Vi ska ge Milva en ratt till x-boxet. Så hon kan spela bilspel lättare (något hon gillar)

    Det vi har önskat oss av mor och farföräldrar är:

    Pussel
    Dataspel
    Kläder med katter på (katt-tokig)
    Fler bitar till tågbanan
    Dockskåpsmöbler Lundby (de är ju gaaalet dyra, sjukt)
    What happened to the dream of a girl President?
    -She´s dancing in the video next to 50 Cent.
  6. 3
    Vi ska ge Milva en ratt till x-boxet. Så hon kan spela bilspel lättare (något hon gillar)

    Det vi har önskat oss av mor och farföräldrar är:

    Pussel
    Dataspel
    Kläder med katter på (katt-tokig)
    Fler bitar till tågbanan
    Dockskåpsmöbler Lundby (de är ju gaaalet dyra, sjukt)
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    Var en sväng till Ullared i november och det blev bland annat: snövit dock och dom 7 dvärgarna, trosor, pyjamas, pysselbok...hmm, vad mer? Vet att det var något mer! Sen vet jag att hon kommer få en prinsess docka med häst och vagn av min mamma OCH samma av min nya killes mamma och pappa (men då får hon ju ha en hos mig och en hos sin pappa isf, gör ju inget)! Hon har dock även önskat sig Bakugan (ja, hon har en storebror *S*), och lego! Men hon fyller ju år 1 januari så man får spara lite tills dess med!
  8. 4
    Var en sväng till Ullared i november och det blev bland annat: snövit dock och dom 7 dvärgarna, trosor, pyjamas, pysselbok...hmm, vad mer? Vet att det var något mer! Sen vet jag att hon kommer få en prinsess docka med häst och vagn av min mamma OCH samma av min nya killes mamma och pappa (men då får hon ju ha en hos mig och en hos sin pappa isf, gör ju inget)! Hon har dock även önskat sig Bakugan (ja, hon har en storebror *S*), och lego! Men hon fyller ju år 1 januari så man får spara lite tills dess med!

Liknande trådar

  1. Julklappar
    By jullängtan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:30
  2. Julklappar??????????
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 09:07
  3. julklappar?
    By cogito in forum Medelålders 45+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 09:44
  4. Julklappar
    By Tigerlily in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 15:33
  5. Mer om julklappar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar