Ryanair byter betalkort!
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Ryanair byter betalkort!

    I morgon börjar Ryanair med 0 kr i avgift för MasterCard Prepaid (se här: http://www.ryanair.com/en/news/gen-en-301109 . Från 1 januari så är inte Visa Electron avgiftsfritt längre hos Ryanair. Dags att skaffa sig ett MasterCard Prepaid alltså.
    Hitintills har jag bara hittat Goyada, www.goyada.se. Nu är det dags att leta vidare så att man är redo den 1 januari för nästa omgång 1 kr eller 10 kr biljetter
  2. 1
    Ryanair byter betalkort! I morgon börjar Ryanair med 0 kr i avgift för MasterCard Prepaid (se här: http://www.ryanair.com/en/news/gen-en-301109 . Från 1 januari så är inte Visa Electron avgiftsfritt längre hos Ryanair. Dags att skaffa sig ett MasterCard Prepaid alltså.
    Hitintills har jag bara hittat Goyada, www.goyada.se. Nu är det dags att leta vidare så att man är redo den 1 januari för nästa omgång 1 kr eller 10 kr biljetter
  3. Anonym
    #2
    Sämre villkor på det kortet jämfört med Forex visa electron. Leta vidare, vill gärna vet om du hittar något.
  4. 2
    Sämre villkor på det kortet jämfört med Forex visa electron. Leta vidare, vill gärna vet om du hittar något.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Hur gör ni när ni hittar de där 1-krsbiljetterna?

    Alltså de där man kan slippa avgifterna?

    Vilka datum, vilka flighter? Jag letar inte jättefrekvent men jag har aldrig lyckats se dom där superbiljetterna utan det har alltid tillkommit ett par hundralappar i skatter etc.
    I much prefer whining to counting my blessings!
  6. 3
    Hur gör ni när ni hittar de där 1-krsbiljetterna?

    Alltså de där man kan slippa avgifterna?

    Vilka datum, vilka flighter? Jag letar inte jättefrekvent men jag har aldrig lyckats se dom där superbiljetterna utan det har alltid tillkommit ett par hundralappar i skatter etc.
  7. Anonym
    #4
    Det gäller bara att hålla koll på deras kampanjer, coh sen åka till rätt ställen tis-tors, det är då man kan hitta billiga biljetter. Jag lovar att skrika till när jag hittar biljetter nästa gång.
  8. 4
    Det gäller bara att hålla koll på deras kampanjer, coh sen åka till rätt ställen tis-tors, det är då man kan hitta billiga biljetter. Jag lovar att skrika till när jag hittar biljetter nästa gång.
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Ok, det får du gärna göra. Tis-tors är det som gäller alltså, tack!
    I much prefer whining to counting my blessings!
  10. 5
    Ok, det får du gärna göra. Tis-tors är det som gäller alltså, tack!
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6
    Äsch, jag som skaffade mig ett VISA electron-kort för två veckor sedan... Har i och för sig köpt två resor för sammanlagt 7500 kr så det är väl ändå ok.

    Stort tack för tipset Bengt, det gäller att hänga med om man ska flyga billigt med Ryan!
  12. 6
    Äsch, jag som skaffade mig ett VISA electron-kort för två veckor sedan... Har i och för sig köpt två resor för sammanlagt 7500 kr så det är väl ändå ok.

    Stort tack för tipset Bengt, det gäller att hänga med om man ska flyga billigt med Ryan!
  13. \Thomas
    #7
    Äsch, jag som skaffade mig ett VISA electron-kort för två veckor sedan... Har i och för sig köpt två resor för sammanlagt 7500 kr så det är väl ändå ok.

    Stort tack för tipset Bengt, det gäller att hänga med om man ska flyga billigt med Ryan!
    För mig har det blivit en lek, att resa så billigt som möjligt med Ryan air, och du har helt rätt i att det gäller att hänga med på deras påhitt.
  14. 7
    Äsch, jag som skaffade mig ett VISA electron-kort för två veckor sedan... Har i och för sig köpt två resor för sammanlagt 7500 kr så det är väl ändå ok.

    Stort tack för tipset Bengt, det gäller att hänga med om man ska flyga billigt med Ryan!
    För mig har det blivit en lek, att resa så billigt som möjligt med Ryan air, och du har helt rätt i att det gäller att hänga med på deras påhitt.

Liknande trådar

  1. Dottern och betalkort
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 07:50
  2. Betalkort
    By *Anonym* in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 22:01
  3. Lindex betalkort
    By Anna in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 21:33
  4. Eget konto med betalkort
    By Tia in forum Tonåringar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 22:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar