Link någon??
Ryggmärgsbråck
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Link någon??

    är och har varit lång tid mycket missnöjd.Vi bor i Stockholm, hur är det ute i landet? Försökte prata med en extremt ointresserad chef på Link i går. Länge sedan mitt blodtryck var så högt.
    Att enbart kunna göra beställningar på lappar som ska skickas in med address och portkod helt öppet vägrar jag göra. För första gången vägrade de ta beställningen, skickade lappen i ett kuvert.
    Hemsidan skulle vara uppe och fungerande inom tidsramen av dagar, har de sagt i över ett år nu.
    Hoppas monopolet på denna verksamhet försvinner,för nu är vi tvugna att beställa från Link.Någon konkurrans finns inte,inte en enda gång har vi som kund blivit tillfrågad om vad som är bra/dåligt.
    Han sa att det sälland ringde någon och klagade, då påpekade jag att många måste överklaga och driva andra saker att orken inte räckte till även detta.
    Idag måste jag välja på att skicka sakerna till mina föräldrar eller ta ledigt, systemfel!
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  2. 1
    Link någon?? är och har varit lång tid mycket missnöjd.Vi bor i Stockholm, hur är det ute i landet? Försökte prata med en extremt ointresserad chef på Link i går. Länge sedan mitt blodtryck var så högt.
    Att enbart kunna göra beställningar på lappar som ska skickas in med address och portkod helt öppet vägrar jag göra. För första gången vägrade de ta beställningen, skickade lappen i ett kuvert.
    Hemsidan skulle vara uppe och fungerande inom tidsramen av dagar, har de sagt i över ett år nu.
    Hoppas monopolet på denna verksamhet försvinner,för nu är vi tvugna att beställa från Link.Någon konkurrans finns inte,inte en enda gång har vi som kund blivit tillfrågad om vad som är bra/dåligt.
    Han sa att det sälland ringde någon och klagade, då påpekade jag att många måste överklaga och driva andra saker att orken inte räckte till även detta.
    Idag måste jag välja på att skicka sakerna till mina föräldrar eller ta ledigt, systemfel!
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Är det någon budfirma? Vi får grejorna levererade av posten numer. Låter otryggt att behöva lämna ut dörrkoder?
  4. 2
    Är det någon budfirma? Vi får grejorna levererade av posten numer. Låter otryggt att behöva lämna ut dörrkoder?
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    Nä landstinget

    Det är där vi måste beställa grejerna.Sedan är det Schenker som kör ut till angiven adress.Eftersom vi inte har portkod kan jag inte beställa prylarna hem,det får gå till mina föräldrar.Frågan är hur jag gör om/när det inte längre fungerar.Tror inte de levererar på kvällstid,ska kolla upp det där.Igen.
    Måste beställa efter en blankett som ska postas,alltså vet jag inte om/när beställningen mottas.Tröttsamt att ha eget lager i källaren.
    Var bättre när apoteket skötte detta,men det var många år sedan.
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  6. 3
    Nä landstinget Det är där vi måste beställa grejerna.Sedan är det Schenker som kör ut till angiven adress.Eftersom vi inte har portkod kan jag inte beställa prylarna hem,det får gå till mina föräldrar.Frågan är hur jag gör om/när det inte längre fungerar.Tror inte de levererar på kvällstid,ska kolla upp det där.Igen.
    Måste beställa efter en blankett som ska postas,alltså vet jag inte om/när beställningen mottas.Tröttsamt att ha eget lager i källaren.
    Var bättre när apoteket skötte detta,men det var många år sedan.

Liknande trådar

  1. Någon som känner någon eller själv
    By Anonymus in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 20:57
  2. Beställer ni varor från LINK?
    By BM66 in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-12-12, 13:46
  3. Erfarenhet från Celbing i Link
    By Nora bf 21/2 in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 19:18
  4. D-link trådlöst
    By rosiemarie in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-17, 22:47
  5. installera trådlöst d-link
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 22:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar