Julklapp?
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Julklapp?

    Vad får er 4-åring i julklapp?

    Jesper kommer att få en dinousariebok "Köttgänget" . Helt underbara dinousarieböcker som är ett måste!
    Han kommer att få en CARS bilbana och ytterligare någon bok som jag inte har riktigt koll på . Jag har köpt julklappar sedan i augusti och lägger allt i en kasse. Ska bli intressant när jag öppnar den och ska reda upp vem som ska ha vilket!!!
    Det är bara döda fiskar som simmar medströms...
  2. 1
    Julklapp? Vad får er 4-åring i julklapp?

    Jesper kommer att få en dinousariebok "Köttgänget" . Helt underbara dinousarieböcker som är ett måste!
    Han kommer att få en CARS bilbana och ytterligare någon bok som jag inte har riktigt koll på . Jag har köpt julklappar sedan i augusti och lägger allt i en kasse. Ska bli intressant när jag öppnar den och ska reda upp vem som ska ha vilket!!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2001
    #2
    En ny ritbräda, nya tuschpennor, ritblock, pärlor, pärlplattor och annat pyssligt blir det till den lilla konstnärinnan! Böcker, filmer och dessutom en tjusig handväska laddad med en årsförbrukning hårspännen och snoddar.
  4. 2
    En ny ritbräda, nya tuschpennor, ritblock, pärlor, pärlplattor och annat pyssligt blir det till den lilla konstnärinnan! Böcker, filmer och dessutom en tjusig handväska laddad med en årsförbrukning hårspännen och snoddar.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Förra året när min var fyra fick hon lego och pussel, bilar, pyjamas bl.a.

    Eftersom jag har svårt att veta vilken julklapp som var till vem skriver jag små kryptiska tecken på baksidan, de kan ju inte läsa än.
  6. 3
    Förra året när min var fyra fick hon lego och pussel, bilar, pyjamas bl.a.

    Eftersom jag har svårt att veta vilken julklapp som var till vem skriver jag små kryptiska tecken på baksidan, de kan ju inte läsa än.
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    ha ha, och hur stor är den handväskan??!!!!
  8. 4
    ha ha, och hur stor är den handväskan??!!!!
  9. Medlem sedan
    Aug 2001
    #5
    Förmodligen inte tillräckligt stor...
  10. 5
    Förmodligen inte tillräckligt stor...
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    kanske ska köra med resväskmodell....
  12. 6
    kanske ska köra med resväskmodell....
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7
    Jag tycker att det är jättesvårt! T har ju, precis som era barn, ganska nyligen fyllt år. Dessutom har han en storebror som redan har hela "basutbudet" av leksaker. Och det enda T verkligen önskar sig är StarWars-lego. Han har redan fått alla de byggsatser som är från 6 och 7 år, och de från 7 år är på gränsen att han klarar att bygga. Alltså vill vi inte ge honom dem med ännu högre "åldersmärkning". Det är ju inte så kul för honom att få julklappar han inte klarar av att leka med...

    Hur som helst... Det jag vet att han ska få är en Lego City livräddningsbåt (från 5 år, det enda lego utom StarWars-lego han har sagt att han vill ha), en dvd med Asterix, StarWars-kalsonger och så ska han och storebror tillsammans få ett akvarium. I strumpan på morgonen kommer det finnas ett paket med en burk pruttlera.

    Just nu har vi fullt sjå att försöka komma på vad vi ska säga att T önskar sig från kusinerna, farfar och mormor & morfar. Har kommit på någon sak, men inte så mycket.
  14. 7
    Jag tycker att det är jättesvårt! T har ju, precis som era barn, ganska nyligen fyllt år. Dessutom har han en storebror som redan har hela "basutbudet" av leksaker. Och det enda T verkligen önskar sig är StarWars-lego. Han har redan fått alla de byggsatser som är från 6 och 7 år, och de från 7 år är på gränsen att han klarar att bygga. Alltså vill vi inte ge honom dem med ännu högre "åldersmärkning". Det är ju inte så kul för honom att få julklappar han inte klarar av att leka med...

    Hur som helst... Det jag vet att han ska få är en Lego City livräddningsbåt (från 5 år, det enda lego utom StarWars-lego han har sagt att han vill ha), en dvd med Asterix, StarWars-kalsonger och så ska han och storebror tillsammans få ett akvarium. I strumpan på morgonen kommer det finnas ett paket med en burk pruttlera.

    Just nu har vi fullt sjå att försöka komma på vad vi ska säga att T önskar sig från kusinerna, farfar och mormor & morfar. Har kommit på någon sak, men inte så mycket.
  15. Medlem sedan
    May 2001
    #8

    Hon vill ha

    en sån rosa Kitty-dator. Vi var inne på det, men så har vi det det lilla problemet att Pontus också vill ha en dator och han skulle nog inte nöja sig med en "larvig" och vi tycker att han är för liten för en riktig. Han är redan avundsjuk på att hans bröder har varsin, så vi skulle nog behöva komma på nåt riktigt bra för att det inte skulle bli helt fel. Annars vet jag inte vad vi ska ge. Jo förresten har köpt en fluffig morgonrock.
  16. 8
    Hon vill ha en sån rosa Kitty-dator. Vi var inne på det, men så har vi det det lilla problemet att Pontus också vill ha en dator och han skulle nog inte nöja sig med en "larvig" och vi tycker att han är för liten för en riktig. Han är redan avundsjuk på att hans bröder har varsin, så vi skulle nog behöva komma på nåt riktigt bra för att det inte skulle bli helt fel. Annars vet jag inte vad vi ska ge. Jo förresten har köpt en fluffig morgonrock.

Liknande trådar

  1. Vad ger ni era män i julklapp?
    By nillan71 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-21, 09:35
  2. Min julklapp!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-16, 14:25
  3. julklapp???
    By -AT- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-12-14, 23:08
  4. Julklapp??
    By caet in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 11:34
  5. vad i julklapp
    By petrapeps in forum _95 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 09:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar