mina barns pappa
_03 Sommarbarn
  1. Anonym
    #1

    mina barns pappa

    är pedofil
    inte nog med mitt barn utan även har han varit på grannens barn
  2. 1
    mina barns pappa är pedofil
    inte nog med mitt barn utan även har han varit på grannens barn
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Låter vidrigt om det är sant
    Hur fick du veta? Har det gjorts ngn anmälan? Får du hjälp att hantera situationen?

    Detta är kanske inte rätt forum att diskutera detta men det finns ju andra som t.ex. Utsatta barn & familjehem som du hittar under Familj & föräldraskap.

    kram
  4. 2
    Låter vidrigt om det är sant
    Hur fick du veta? Har det gjorts ngn anmälan? Får du hjälp att hantera situationen?

    Detta är kanske inte rätt forum att diskutera detta men det finns ju andra som t.ex. Utsatta barn & familjehem som du hittar under Familj & föräldraskap.

    kram
  5. Anonym
    #3
    allt e polisanmält detta e bara andra polisanmälan ifrån mig och jag fick reda på det i fredags av det andra barnets mamma
  6. 3
    allt e polisanmält detta e bara andra polisanmälan ifrån mig och jag fick reda på det i fredags av det andra barnets mamma
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Jag fattar inte vad som rör sig i huvudet på en man som sexuellt utnyttjar små barn. Hur kan det bli så fel...så sjukt...så perverst!?

    Fy fan rent ut sagt...lider med dig och hoppas att han sitter häktad och så småningom blir fälld i tingsrätten. Det han gjort är oförlåtligt!

    Förstår att det är en jobbig tid ni lever i just nu men önskar av hela mitt hjärta att ni får lite lugn och ro över julen!

    kram
  8. 4
    Jag fattar inte vad som rör sig i huvudet på en man som sexuellt utnyttjar små barn. Hur kan det bli så fel...så sjukt...så perverst!?

    Fy fan rent ut sagt...lider med dig och hoppas att han sitter häktad och så småningom blir fälld i tingsrätten. Det han gjort är oförlåtligt!

    Förstår att det är en jobbig tid ni lever i just nu men önskar av hela mitt hjärta att ni får lite lugn och ro över julen!

    kram
  9. Anonym
    #5
    det blev nerlagt och soc väljer att låta barnen flytta hem till pappan igen istället för till mig
    har kontaktat tidningen
  10. 5
    det blev nerlagt och soc väljer att låta barnen flytta hem till pappan igen istället för till mig
    har kontaktat tidningen
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    Varför får inte barnen flytta hem till dig?
  12. 6
    Varför får inte barnen flytta hem till dig?
  13. Medlem sedan
    Jul 2008
    #7
    säg det
    soc bryr sig tyvärr inte alls utan att dem säger att det var ett misstag
    hur det nu kan vara det
  14. 7
    säg det
    soc bryr sig tyvärr inte alls utan att dem säger att det var ett misstag
    hur det nu kan vara det

Liknande trådar

  1. mina barns pappa
    By Anonym in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-15, 23:25
  2. mina barns pappa
    By Anonym in forum _0307 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-09, 14:12
  3. Ok, mina barns pappa är ett bra ex ;-)
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-22, 20:46
  4. Mina barns fantastiska pappa
    By Maria med S&A in forum Föräldraskap
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 11:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar