Klar med sonens julklappar!
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Klar med sonens julklappar!

    Han som brukar vara svårast är jag klar med. Skönt! Det blir en bandyväska (KOSA) på hjul, en värmedress (jacka + byxa) i lagets färger + logga, deltagande på Stadium Sports Camp i sommar och biljett till Panik på klinik som går på Intiman i Stockholm. Den presenten får även maken så det blir vi tre som ska åka. Ev ett besök på någon sevärdhet och turista lite också.

    Tjejerna är värre... de har ju allt.
    scraplotte.blogspot.com Lottes scrap
    lottebloggar.wordpress.com mitt liv - ett organiserat kaos
    dorahund.wordpress.com Dora utforskar
  2. 1
    Klar med sonens julklappar! Han som brukar vara svårast är jag klar med. Skönt! Det blir en bandyväska (KOSA) på hjul, en värmedress (jacka + byxa) i lagets färger + logga, deltagande på Stadium Sports Camp i sommar och biljett till Panik på klinik som går på Intiman i Stockholm. Den presenten får även maken så det blir vi tre som ska åka. Ev ett besök på någon sevärdhet och turista lite också.

    Tjejerna är värre... de har ju allt.
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    och jag har inte ens börjat... Har köpt en sak, en stjärna till hennes tand, men annars vet jag inte..
  4. 2
    och jag har inte ens börjat... Har köpt en sak, en stjärna till hennes tand, men annars vet jag inte..
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Det mesta av hans är ju beställningsvaror, de finns inte på plats här hemma än... Funderar på att åka iväg ikväll efter kvällsmaten och kika lite på paket till övriga. Har du eller någon annan bra tips till tjejer 4½ resp 9 år tar jag tacksamt emot...
  6. 3
    Det mesta av hans är ju beställningsvaror, de finns inte på plats här hemma än... Funderar på att åka iväg ikväll efter kvällsmaten och kika lite på paket till övriga. Har du eller någon annan bra tips till tjejer 4½ resp 9 år tar jag tacksamt emot...
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    tjejer, hm, man glömmer ju så lätt, men jag gissar till 9åringen pyssel, glitter , kläder, utklädningskläder? fina burkar till allt möjligt har rebecca gillat, grejer i allmänhet från panduro, kolla in lagerhaus, det är ju lite beroende på vad hon gillar, här har ju alltid baddräkter gått hem
  8. 4
    tjejer, hm, man glömmer ju så lätt, men jag gissar till 9åringen pyssel, glitter , kläder, utklädningskläder? fina burkar till allt möjligt har rebecca gillat, grejer i allmänhet från panduro, kolla in lagerhaus, det är ju lite beroende på vad hon gillar, här har ju alltid baddräkter gått hem
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    så typiskt mig, nu får han för mycket igen... har ju redan glömt bort paketen som är undangömda i garderoben. Hade ju skaffat Europes CD + Harry Potter DVD också. Absolut köpstopp vad gäller Alexander nu...
  10. 5
    så typiskt mig, nu får han för mycket igen... har ju redan glömt bort paketen som är undangömda i garderoben. Hade ju skaffat Europes CD + Harry Potter DVD också. Absolut köpstopp vad gäller Alexander nu...
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Pysselgrejer har hon så att hon kan drunkna i det, men tack för tips! Det enda jag köpt hittills är Lilla huset på prärien-DVD säsong 4, hon är helfrälst i den serien. Vad är Lagerhaus? Ska kolla upp det.
  12. 6
    Pysselgrejer har hon så att hon kan drunkna i det, men tack för tips! Det enda jag köpt hittills är Lilla huset på prärien-DVD säsong 4, hon är helfrälst i den serien. Vad är Lagerhaus? Ska kolla upp det.

Liknande trådar

  1. Klar med julklappar!
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-12-05, 07:15
  2. Jag är klar med alla julklappar!
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-12-18, 19:36
  3. Äntligen klar med julklappar
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 20:53
  4. klar med julklappar
    By Malin IGAF in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 22:27
  5. Så då vart sonens nedräkning klar!
    By agohiw in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 10:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar