Grattis till våra...
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Grattis till våra...

    nyblivna små 4åringar, o ja, ni som fyller 4 nu i månaden!!!
    Här har vi avklarat 4års kalajs.. William har fått massa tågräls, tågstation och tåg i födelsedagspresent så han var en lycklig liten födelsedagskille! Vi mumsar fortfarande tårta o bullar efter kalajset !!!
    Dessutom har han fått veta att han ska få en till present till sommaren, han ska bli storebror!!!
    Jag o Williams pappa lever inte tillsammans längre, vi flyttade isär när han var liten 2 åring, men han har numer en plastpappa som alltså är pappa till kommande liten...
    Vi är tillbaka i storstan igen efter en vända i värmlands skogar med plugg.. Nu jobbar jag återigen på förskola i stan!!
    Känns som det är mycket som har hänt sen sist, men vore kul att få uppdatering på våra december 05 stammisar !!!
    Massa kramar från oss !!!
    ...Mamma till världens vackraste prins William och syskon bf 6/7...
  2. 1
    Grattis till våra... nyblivna små 4åringar, o ja, ni som fyller 4 nu i månaden!!!
    Här har vi avklarat 4års kalajs.. William har fått massa tågräls, tågstation och tåg i födelsedagspresent så han var en lycklig liten födelsedagskille! Vi mumsar fortfarande tårta o bullar efter kalajset !!!
    Dessutom har han fått veta att han ska få en till present till sommaren, han ska bli storebror!!!
    Jag o Williams pappa lever inte tillsammans längre, vi flyttade isär när han var liten 2 åring, men han har numer en plastpappa som alltså är pappa till kommande liten...
    Vi är tillbaka i storstan igen efter en vända i värmlands skogar med plugg.. Nu jobbar jag återigen på förskola i stan!!
    Känns som det är mycket som har hänt sen sist, men vore kul att få uppdatering på våra december 05 stammisar !!!
    Massa kramar från oss !!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Hej hej, sent omsider.
    Grattis till graviditeten!

    Hänger så sällan här numer, är helt slut efter en heldag med 15 mån lillebror och storasyster har ju bara 15 tim/v dagis så man hinner knappt lämna innan det är dags att klä på overallen och hämta igen. Skönt att man kan gå till pulkabacken efter dagis varje dag, härligt med en riktig vinter!
    Annars är allt bra. Våra 05r känns ju så enormt stora tycker jag! Pratar, funderar, och har mycket viljestyrka och vill välja allt själv
    kram
  4. 2
    Hej hej, sent omsider.
    Grattis till graviditeten!

    Hänger så sällan här numer, är helt slut efter en heldag med 15 mån lillebror och storasyster har ju bara 15 tim/v dagis så man hinner knappt lämna innan det är dags att klä på overallen och hämta igen. Skönt att man kan gå till pulkabacken efter dagis varje dag, härligt med en riktig vinter!
    Annars är allt bra. Våra 05r känns ju så enormt stora tycker jag! Pratar, funderar, och har mycket viljestyrka och vill välja allt själv
    kram
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3
    Hej, vad kul att höra från dig... Ja, tiden har ju gått så sjukt fort, man blir helt sentimental bara av att tänka på det!!
    15 tim/v låter helt sjukt, jag jobbar ju på fsk i stan och då det är en företagsknuten fsk bor våra föräldrar lite över hela stan och som regel brukar de få 30-35 timmar/v till sina storasyskon... Ja visst är det härligt med vinter, man blir själv som barn på nytt
  6. 3
    Hej, vad kul att höra från dig... Ja, tiden har ju gått så sjukt fort, man blir helt sentimental bara av att tänka på det!!
    15 tim/v låter helt sjukt, jag jobbar ju på fsk i stan och då det är en företagsknuten fsk bor våra föräldrar lite över hela stan och som regel brukar de få 30-35 timmar/v till sina storasyskon... Ja visst är det härligt med vinter, man blir själv som barn på nytt

Liknande trådar

  1. Grattis till alla våra 5-åringar!
    By Stellaris in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-03-07, 21:35
  2. Grattis till alla våra 6 åringar!
    By Madicken-m4 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 18:12
  3. Grattis till våra 1 åringar idag!!!
    By johanna25 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-26, 21:27
  4. Grattis till våra 1 åringar idag!!!
    By johanna25 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-11, 21:49
  5. Grattis till våra nyårsbarn!
    By K-line in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 12:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar