Kommer ni ihåg mig?
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Kommer ni ihåg mig?

    Nu är det jätte längesen jag var här inne.. Tiden går så snabbt och livet är fullt av nya händelser.

    Jag har ju också en liten(stor) 3-åring, Liv. Hon var på 3-årskontroll idag och har blivit 102 cm och 17 kg stor. En duktig och tuff tjej som är lika bestämd som hon alltid har varit. Älskar rosa, prinsessor, dockor och "klackaskor". Vill bestämma allt själv och tycker att hon är sååå stor.
    Storebröderna Love och Max är hennes idoler, bästa vänner och eviga bråkmåltavlor...

    Själv är jag mitt inne i barnmorskeutbildningen. Det har alltid varit min dröm och det är lika roligt som jag tänkt mig.

    Jag ser att det inte är så stor aktivitet här inne, men det är ju så när barnen blir äldre och man inte är mammaledig längre.
    vad gör ni andra nu för tiden? Vilka är här inne och läser än?

    Kram! e-l-m-l
  2. 1
    Kommer ni ihåg mig? Nu är det jätte längesen jag var här inne.. Tiden går så snabbt och livet är fullt av nya händelser.

    Jag har ju också en liten(stor) 3-åring, Liv. Hon var på 3-årskontroll idag och har blivit 102 cm och 17 kg stor. En duktig och tuff tjej som är lika bestämd som hon alltid har varit. Älskar rosa, prinsessor, dockor och "klackaskor". Vill bestämma allt själv och tycker att hon är sååå stor.
    Storebröderna Love och Max är hennes idoler, bästa vänner och eviga bråkmåltavlor...

    Själv är jag mitt inne i barnmorskeutbildningen. Det har alltid varit min dröm och det är lika roligt som jag tänkt mig.

    Jag ser att det inte är så stor aktivitet här inne, men det är ju så när barnen blir äldre och man inte är mammaledig längre.
    vad gör ni andra nu för tiden? Vilka är här inne och läser än?

    Kram! e-l-m-l
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Kul att höra från dig/er!! Din Liv hade nästan lika siffror som min Fanny, min dotter några cm kortare bara
    Här är oxå klackskor populära likaså "laga mat "och servera mamma och pappa.
    Vad kul med utbildningen, själv jobbar jag för fullt på en förskola, e andra året nu och det e mkt roligt!!!!
    Ja det e inte så stor aktivitet här inne just nu, men det e kul att läsa de trådar som kommer upp.
    Kram
  4. 2
    Kul att höra från dig/er!! Din Liv hade nästan lika siffror som min Fanny, min dotter några cm kortare bara
    Här är oxå klackskor populära likaså "laga mat "och servera mamma och pappa.
    Vad kul med utbildningen, själv jobbar jag för fullt på en förskola, e andra året nu och det e mkt roligt!!!!
    Ja det e inte så stor aktivitet här inne just nu, men det e kul att läsa de trådar som kommer upp.
    Kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Ja, visst är det mysigt nu när de leker roll-lekar, lagar mat, klär ut sig och är väldigt påhittiga.
    Alla borde ha en tre-åring. De förgyller livet!
  6. 3
    Ja, visst är det mysigt nu när de leker roll-lekar, lagar mat, klär ut sig och är väldigt påhittiga.
    Alla borde ha en tre-åring. De förgyller livet!
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Vad roligt med utbildningen! Min Adrian säger ofta "jag är en stor pojke nu", särskilt sen han slutade med napp. Han vet vad han vill, han också. Är lite burdus mot lillasyster, hon får inte gärna låna hans saker. T o m läragåvagnen vill han ha för sig själv och köra runt med saker.
    Jag är mammaledig med Klara och siktar på att börja jobba i augusti.

    God Jul!
  8. 4
    Vad roligt med utbildningen! Min Adrian säger ofta "jag är en stor pojke nu", särskilt sen han slutade med napp. Han vet vad han vill, han också. Är lite burdus mot lillasyster, hon får inte gärna låna hans saker. T o m läragåvagnen vill han ha för sig själv och köra runt med saker.
    Jag är mammaledig med Klara och siktar på att börja jobba i augusti.

    God Jul!
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Ja, det är superkul med utbildningen! "Det jobbiga" är bara att jag blir så grymt bebissugen igen, när jag jobbar med alla gravida och de små bebisarna. Men blir det ett barn till får det vänta tills jag är färdig. Jag har ju redan tre, så vi får se hur det blir..

    Hur gammal är lilla Klara? Det är härligt att de får syskon, det är både stor kärlek och en del rivalitet mellan dem. Men det hör ju till
  10. 5
    Ja, det är superkul med utbildningen! "Det jobbiga" är bara att jag blir så grymt bebissugen igen, när jag jobbar med alla gravida och de små bebisarna. Men blir det ett barn till får det vänta tills jag är färdig. Jag har ju redan tre, så vi får se hur det blir..

    Hur gammal är lilla Klara? Det är härligt att de får syskon, det är både stor kärlek och en del rivalitet mellan dem. Men det hör ju till
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Ja, jag kan gott tänka mg att man blir bebissugen! Klara blir ett år 15/1. Hon går här i full fart nu!
  12. 6
    Ja, jag kan gott tänka mg att man blir bebissugen! Klara blir ett år 15/1. Hon går här i full fart nu!

Liknande trådar

  1. Nu kommer jag ihåg...
    By januari-2:a! in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-14, 10:48
  2. Kommer ni ihåg..
    By VittVittVitt in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-04, 20:47
  3. kommer ni ihåg mig?
    By Elin Solstråle in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 17:10
  4. Hej! Kommer ni ihåg mig!!??
    By Majmamma med Veronica 04 in forum _0405 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 17:02
  5. Nån som kommer ihåg mig...
    By Gullan m 3 ungar in forum _0307 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 08:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar