Så stor och ändå så liten
_96 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Så stor och ändå så liten

    Vad får era 13-åringar i julklapp? Min dotter önskar sig både vackra bh, smycken och littlepetsdjur. Både stor och liten samtidigt. Det känns verkligen som en riktig brytningstid där hon ena stunden är nästan vuxen och i nästa stund min lilla flicka.
  2. 1
    Så stor och ändå så liten Vad får era 13-åringar i julklapp? Min dotter önskar sig både vackra bh, smycken och littlepetsdjur. Både stor och liten samtidigt. Det känns verkligen som en riktig brytningstid där hon ena stunden är nästan vuxen och i nästa stund min lilla flicka.
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    Min dotter önskar sig en mobil, Kents samlingsbox, Amanda Jenssen nya cd, presentkort på New Yorker och H&M, mascara, kajal, pengar, hårspray för plattång, en lätt parfym, tecknartucshpennor, svarta strumpor och ansiktsscrubb mot acne.

    Hon får en ny mobil, det blir den enda julklappen från oss föräldrar. Av mormor får hon lite av det andra för ca. 500kr.
  4. 2
    Min dotter önskar sig en mobil, Kents samlingsbox, Amanda Jenssen nya cd, presentkort på New Yorker och H&M, mascara, kajal, pengar, hårspray för plattång, en lätt parfym, tecknartucshpennor, svarta strumpor och ansiktsscrubb mot acne.

    Hon får en ny mobil, det blir den enda julklappen från oss föräldrar. Av mormor får hon lite av det andra för ca. 500kr.
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Låter lite mer som om er dotter blivit tonåring på riktigt och lämnat leken bakom sig. Min dotter är ju född i december och nyss fyllda 13. Det är en så spännande tid. Hoppas de blir nöjda på julafton.
  6. 3
    Låter lite mer som om er dotter blivit tonåring på riktigt och lämnat leken bakom sig. Min dotter är ju född i december och nyss fyllda 13. Det är en så spännande tid. Hoppas de blir nöjda på julafton.

Liknande trådar

  1. Liten uppdatering och ändå inte....
    By kanijo in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-06, 18:58
  2. Liten men stor
    By Olga_e in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-02, 21:45
  3. Stor men liten..
    By Petra & kärlekarna in forum _0807 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 10:16
  4. Min stora tjej o ändå så liten
    By Milla in forum _0307 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 12:11
  5. HUr stor är är liten?
    By Helene o Saga in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 15:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar