Snö-snö-snö!
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Snö-snö-snö!

    Äntligen får vi lite mer snö i Skåne! Mer än bara ett tunt täcke. Får hoppas det får ligga kvar under julen!
    Har ni mycket snö hos er?
    Det är bara döda fiskar som simmar medströms...
  2. 1
    Snö-snö-snö! Äntligen får vi lite mer snö i Skåne! Mer än bara ett tunt täcke. Får hoppas det får ligga kvar under julen!
    Har ni mycket snö hos er?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Inte kan jag säga exakt hur mycket vi har men vitt är det i alla fall...och kallt -14 grader. Brrr!
  4. 2
    Inte kan jag säga exakt hur mycket vi har men vitt är det i alla fall...och kallt -14 grader. Brrr!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Jag vet inte heller hur mycket snö vi har, men det mesta som fallit har kommit i ett svep. Nu verkar det ha lugnat sig med snöfallet, och snön vi fått ligger kvar och är sååå vacker. Vi har kanske 3 dm snö. Barnen är lyckliga!
  6. 3
    Jag vet inte heller hur mycket snö vi har, men det mesta som fallit har kommit i ett svep. Nu verkar det ha lugnat sig med snöfallet, och snön vi fått ligger kvar och är sååå vacker. Vi har kanske 3 dm snö. Barnen är lyckliga!
  7. S-mamman
    #4
    Lagom mycket, förutom det som ligger på bilen, det är _för_ mycket-
    Men man har nästan blivit lite bekväm av sig den här varma, blöta hösten tycker jag, jag hade åtminstone helt förträngt allt det här med borsta/skrapa bilrutor, köra sakta även på motorvägen, få snö in i vantarna... Känns lite ovant faktiskt. Men härligt med snö ändå, inte minst för att det blir så mycket ljusare ute!
  8. 4
    Lagom mycket, förutom det som ligger på bilen, det är _för_ mycket-
    Men man har nästan blivit lite bekväm av sig den här varma, blöta hösten tycker jag, jag hade åtminstone helt förträngt allt det här med borsta/skrapa bilrutor, köra sakta även på motorvägen, få snö in i vantarna... Känns lite ovant faktiskt. Men härligt med snö ändå, inte minst för att det blir så mycket ljusare ute!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar