God jul på er alla!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    God jul på er alla!

    Ni som tittar in här vill jag önska en riktigt god jul och ett gott nytt år, trots väntat sexårstrots?

    Har kämpat i julhandeln nästan hela dagen, trots att det mesta redan var klart. Till tjejen blir det mest pysselgrejer och lite böcker och skivor. Vad har era önskat sig?
  2. 1
    God jul på er alla! Ni som tittar in här vill jag önska en riktigt god jul och ett gott nytt år, trots väntat sexårstrots?

    Har kämpat i julhandeln nästan hela dagen, trots att det mesta redan var klart. Till tjejen blir det mest pysselgrejer och lite böcker och skivor. Vad har era önskat sig?
  3. Malla
    #2
    Då passar även jag på att önska dig och alla andra en riktigt god jul! Här blir det lite kläder(en klänning och en fleecetröja bland annat), pysselsaker, böcker, filmer och lite docksaker till 04an. Hon ska även få skridskor. Ha det!
  4. 2
    Då passar även jag på att önska dig och alla andra en riktigt god jul! Här blir det lite kläder(en klänning och en fleecetröja bland annat), pysselsaker, böcker, filmer och lite docksaker till 04an. Hon ska även få skridskor. Ha det!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    God Jul

    till er allihop. Sex-års trotset är redan här tyvärr, men Alva är go mellan varven ändå .

    Alva ska bland annat få en ny cykel i julklapp.
  6. 3
    God Jul till er allihop. Sex-års trotset är redan här tyvärr, men Alva är go mellan varven ändå .

    Alva ska bland annat få en ny cykel i julklapp.

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar