God Jul!!!
Ryggmärgsbråck
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    God Jul!!!

    Hoppas alla får en bra dag och helg.Jag och dottern firar med föräldrar och min systers familj,håller oss kvar i huvudstaden.
    Sedan är det dax att sammanfatta året som gått och blicka framåt.Redan nu kan jag säga att året som gått varit tungt,nu hoppas jag på ett lättare 2010.
    sköt om er och strunta i alla måsten,för de är extremt sälland måsten.
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  2. 1
    God Jul!!! Hoppas alla får en bra dag och helg.Jag och dottern firar med föräldrar och min systers familj,håller oss kvar i huvudstaden.
    Sedan är det dax att sammanfatta året som gått och blicka framåt.Redan nu kan jag säga att året som gått varit tungt,nu hoppas jag på ett lättare 2010.
    sköt om er och strunta i alla måsten,för de är extremt sälland måsten.
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2

    God fortsättning!

    God fortsättning, hoppas det är bra med er. Julaftonen firade jag med min bror och hans familj, men vi var hemma hos min brorson. Idag juldagen var det meningen att jag skulle vara hemma hos brorsan men jag hoppade av det p.g.a snön. Det är redan massor av snö här i mitt bostadsområde och dåligt plogat. Jag är rädd att det senare blir svårt för mig att ta mig in från bilen och in i min bostad i kväll. Detta eftersom det nu ska komma ännu mer av det vita eländiga.

    Det är också en bild av att vara rullstolsburen.

    Även jag hoppas på ett bättre 2010. Det gångna året har varit ett av de jobbigaste i mitt liv med arbetslöshet och mammas död.
  4. 2
    God fortsättning! God fortsättning, hoppas det är bra med er. Julaftonen firade jag med min bror och hans familj, men vi var hemma hos min brorson. Idag juldagen var det meningen att jag skulle vara hemma hos brorsan men jag hoppade av det p.g.a snön. Det är redan massor av snö här i mitt bostadsområde och dåligt plogat. Jag är rädd att det senare blir svårt för mig att ta mig in från bilen och in i min bostad i kväll. Detta eftersom det nu ska komma ännu mer av det vita eländiga.

    Det är också en bild av att vara rullstolsburen.

    Även jag hoppas på ett bättre 2010. Det gångna året har varit ett av de jobbigaste i mitt liv med arbetslöshet och mammas död.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar