TV-tittande!
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    TV-tittande!

    Har inte varit inne i den här gruppen på år och dar känns det som men nu har jag en fråga.
    Vad ser era -99: or på tv?
    Jag har börjat inse att min tjej inte alls är intresserad av samma program som de som går i hennes klass och började fundera. Vad ser de på tv egentligen?
    Vad tycker ni är ok att de ser?

    Min tös ser helst serier och då gärna dessa (bland annat):
    * Bones
    * NCIS
    * Smallville
    * 2½ men
    * The secret life of the american teenager
    * Make it or break it
    * 10 Things I hate about you (serien)
    * 90210
    * Everwood
    * Sjunde himlen
    * Vänner
    * Glee
    * Greek
    * Jordan, Rättsläkare
    * Ugly Betty

    Många av serierna ser hon dessutom utan text då vi ofta ser i USA-takt och hon hänger med ändå.
    Så som sagt, vad ser era barn på?
    Var och en har en skruv lös. Den som inte tror det har två.
  2. 1
    TV-tittande! Har inte varit inne i den här gruppen på år och dar känns det som men nu har jag en fråga.
    Vad ser era -99: or på tv?
    Jag har börjat inse att min tjej inte alls är intresserad av samma program som de som går i hennes klass och började fundera. Vad ser de på tv egentligen?
    Vad tycker ni är ok att de ser?

    Min tös ser helst serier och då gärna dessa (bland annat):
    * Bones
    * NCIS
    * Smallville
    * 2½ men
    * The secret life of the american teenager
    * Make it or break it
    * 10 Things I hate about you (serien)
    * 90210
    * Everwood
    * Sjunde himlen
    * Vänner
    * Glee
    * Greek
    * Jordan, Rättsläkare
    * Ugly Betty

    Många av serierna ser hon dessutom utan text då vi ofta ser i USA-takt och hon hänger med ändå.
    Så som sagt, vad ser era barn på?
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Linn ser helst på Simon & Thomas, Grey´s anatomy, House, Arga snickarn.
  4. 2
    Linn ser helst på Simon & Thomas, Grey´s anatomy, House, Arga snickarn.
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3

    Samma

    Hej

    Min dotter tittar på nästan samma program som din dotter. Hon vill även se annat som går senare som jag inte anser lämpligt och får förklara att det finns en anledning till att vissa program går sent och det är att det är för vuxna och inte barn.
    Nilla*
  6. 3
    Samma Hej

    Min dotter tittar på nästan samma program som din dotter. Hon vill även se annat som går senare som jag inte anser lämpligt och får förklara att det finns en anledning till att vissa program går sent och det är att det är för vuxna och inte barn.
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    Här är det mest deckarserier (dels engelska, Frost/Morse/Midsomer, och den stilen) samt mycket dokumentärserier om kustbevakare/fjällräddning/flygledare och sånt.

    Det börjar onekligen bli lite svårt att avstyra vissa som jag fortfarande anser olämpliga, men än så länge gör han som vi bestämmer.....

    Jag tycker exempelvis att CSI är lite väl detaljerad för honom än så länge, men å andra sidan är det så svårt att veta vad som skrämmer.
  8. 4
    Här är det mest deckarserier (dels engelska, Frost/Morse/Midsomer, och den stilen) samt mycket dokumentärserier om kustbevakare/fjällräddning/flygledare och sånt.

    Det börjar onekligen bli lite svårt att avstyra vissa som jag fortfarande anser olämpliga, men än så länge gör han som vi bestämmer.....

    Jag tycker exempelvis att CSI är lite väl detaljerad för honom än så länge, men å andra sidan är det så svårt att veta vad som skrämmer.
  9. maylin
    #5

    Min sons favoriter

    Min son ser helst på History channel och liknande kanaler med historia och teknik. Han kan även titta på komedier och Äntligen hemma, samt Arga snickaren och lyxfällan med oss.
    Han gillar också äventyrsfilmer, men följer ingen tv-serie.
  10. 5
    Min sons favoriter Min son ser helst på History channel och liknande kanaler med historia och teknik. Han kan även titta på komedier och Äntligen hemma, samt Arga snickaren och lyxfällan med oss.
    Han gillar också äventyrsfilmer, men följer ingen tv-serie.
  11. Medlem sedan
    Jul 1998
    #6
    Elias ser till 99% på Simpsons, ameicas funnisets home videos är också poppis
  12. 6
    Elias ser till 99% på Simpsons, ameicas funnisets home videos är också poppis
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7

    Albin ser gärna..

    ..Simpsons,Spongebob, Hotel Zack&Cody ,American Idol när det visas och Americas funniest homevideos.

    Han är väldigt nyfiken pa typ Dr.House, Grays Anatomy, CSI osv men där har vi satt stopp. Han tycker vi är världens mesigaste.....
  14. 7
    Albin ser gärna.. ..Simpsons,Spongebob, Hotel Zack&Cody ,American Idol när det visas och Americas funniest homevideos.

    Han är väldigt nyfiken pa typ Dr.House, Grays Anatomy, CSI osv men där har vi satt stopp. Han tycker vi är världens mesigaste.....
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Jag tror knappt vår 10-åring känner till någon av dessa serier. Hon är mer på datorn och så ser hon lite på det som lillasyster (7 år) ser på (Hana Montana och liknande) eller något dans/musikprogram. Vi ser generellt väldigt lite på TV i denna familj så att följa en serie blir svårt.
  16. 8
    Jag tror knappt vår 10-åring känner till någon av dessa serier. Hon är mer på datorn och så ser hon lite på det som lillasyster (7 år) ser på (Hana Montana och liknande) eller något dans/musikprogram. Vi ser generellt väldigt lite på TV i denna familj så att följa en serie blir svårt.

Liknande trådar

  1. Tv-tittande
    By karinoalex in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-11-24, 20:18
  2. Tv-tittande
    By Uwis in forum _00 Alla barn
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2008-12-31, 18:37
  3. TV tittande
    By angylp in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-21, 22:22
  4. TV-tittande
    By Greengable in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 21:21
  5. TV-tittande
    By spiff_05 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-12, 14:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar